Gewoon een drukke zaterdag

Zo moest er op tijd uit en ook Theresa was al wakker. Theresa en Opa bleven nog even in bed en Opa moest er toch ook uit want Dominik was er ook en ik moest dringend voor hem naar de huisarts. Ik vind het maar idioot dat patienten hier uit het ziekenhuis komen zonder medicijnen. Als je hier op vrijdagmiddag iets nodig hebt zijn er geen artsen. Wij hbben geluk dat we op zaterdagmorgen nog bij onze huisarts terecht kunnen. Maar Jan had bv vanmorgen niet zijn ochtend medicamenten.
Het was koud met minus 6 graden dus flink doorgestapt. Was het ook nog eens druk maar gelukkig niet heel lang hoeven wachten. Dan moest ik ook nog wachten omdat een van de medicamenten moest worden goed gekeurd door de Kasse. Dan naar de apotheek waar niemand was dus dat ging sel en dan naar huis gesprint. Was om 10 uur weer thuis en was om half 8 van huis gegaan dus allemaal vrij snel. Eerst warm worden en een kop koffie. We aten tussen de middag lasagna en een salade . Alles schoon op . Dan heb ik nog appelflapjes gebakken. Waren niet zo groot maar wel lekker. Ingrid kwam koffie drinken en nam ook nog Lebkuchen mee dus dat was feest. Jan sliep al enige tijd .Theresa was het hier zat en ging ook naar beneden en ik blij want dan wordt het ineens heel rustig want dan hoor je Dominik ook niet meer.
Als je op zoek bent en je moet alle dozen, doosjes, kastjes laadjes enz doorzoeken vind je ook wel eens leuke dingen. Fotos dus en ik heb ze ingescand . De eersten heb ik al hierbij gezet. Ik ben erg moe en heb rugpijn , de afgelopen 2 weken waren eigelijk ook voor mij wel een beetje veel maar ik hoop dat ik weer snel een heel klein beetje in mijn normale doen kan zijn. Het was door de vorst in de nacht een fantastische zonnige dag en het werd in de zon 17 graden. Als het morgen ook van dit super weer is wil ik met Theresa en Dominik gaan skien op de Stoderzinken. Dan kan ik mijn kop ook weer vrij krijgen .