Verrassings visite

Vanmorgen was het wel vroeg op maar ik was al wakker. Dominik kwam vandaag weer. Later kwamen Theresa , Sabrina en Ingrid en Jannick even dag zeggen want ze gaan naar Loipersdorf naar de Thermen en komen waarschijnlijk maandag weer thuis. Ik neem aan dat ze alles hebben kunnen regelen rondom de medicijnen van Sabrina. Dominik was er en tja zonder Theresa weet hij niet wat hij moet doen. Er is genoeg te spelen maar hij heeft alleen geen zin. Lego. Boeken, tiptoi ,spellen, puzzels, knutsel en tekenmateriaal, verzin het maar maar hij heeft geen zin.
Na de koffie met Jan en Dominik naar de Spar gewandeld om nog wat inkopen te doen en ook nog even naar de Unimarkt en dan weer terug. Het is en bleef rondom het vriespunt en geen zon maar wel droog en wat wind. Thuisgekomen pizza gemaakt en gegeten. Dan ging de telefon en tot mijn verrassing was het Annemarieke dat ze koffie kwam drinken, lekker Hollands want dat doen ze hier niet. Werden Jan en ik beide verwend met een doos Droste chocolade Jan de molens versie en ik de tulpen . Kunnen we samen naast elkaar op de bank uit onze eigen doos knabbelen. Hoe goed kan je het hebben.
We hadden na het eten maar kindertv voor Dominik aangezet want hij wil echt niets. Heeft hij morgen ook pech want dan is Theresa er ook niet.
Nu een beetje aan het rommelen en dat is Jan ook aan het doen. Zo samen een bakkie doen , we komen de dag wel weer door.
Rondom half zes wordt Dominik gehaald en ik heb lekker Fladenbrot gekocht met wat kaas erbij helemaal top.