Jan geopereerd

Oostenrijk, Salzburg

Dinsdagmorgen kwamen we na 11 uur in Salzburg aan. Het was een voorspoedige reis en we hadden goed geslapen.We hadden te veel bagage voor een bagagekluis en de skies pasten uiteraard ook niet.De bus naar het LKH stond er al dus we waren tegen 12 in het ziekenhuis.We hadden wel bekijks, warm weer en skies op de rug.
Het viel als een deken op me na het sombere koude Nederland.
Jan was niet zo lekker en moest overgeven. Ook drinkt hij gewoon niet genoeg.Dus terwijl wij daar waren ging hij aan het infuus.
om 13 uur kwam de arts en die vertelde dat de operatie goed verlopen was en dat na herstel geen problemen meer te verwachten zijn. Ook dat bij Jan volgende week donderdag de drains en catheter eruit gaan en als het dan goed gaat mag hij weg uit Salzburg maar moet misschien nog in Schladming in het ziekenhuis.Dus het duurt nog even voor Jan naar huis kan. Het zal dan ook nog wel enige tijd duren voor Jan weer de oude is.
Bert,Tanja en de kinderen kwamen ook op bezoek. Maar door het artsen bezoek moesten we allemaal op de gang wachten.
Een arts had tegen Jan gezegd er zit een zootje ongeregeld op de gang op je te wachten, het lijkt er wel een moskee.
Bert en Tanja hebben alle bagage op de skies na meegenomen. Dat scheelde ons flink sjouwen.
Na het bezoek ben ik met Jannick naar het centrum gelopen en zijn we bij de Chinees Yuen gaan eten. Het is daar altijd buffet maar omdat we vrij laat waren was er niet zo veel meer. Dat werd prima opgelost door het restaurant want er was speciaal voor ons nog kip in bladerdeeg en loempiaatjes gebakken.
We mochten dus niet klagen. We hebben heerlijk buiten op het terras in de zon gegeten.We moesten nog tot na vijven wachten tot onze trein ging en we hebben een rondje centrum gelopen, ijsje gegeten en dan naar de trein.
Het ging lekker tot bij Mandling, we hadden te laat geweest voor de bus naar Ramsau en dus hadden we Bert en Tanja gevraagd om ons op te halen.
Eindelijk een douche en schone kleren.
Samen met Jannick nog wat tv gekeken,en naar bed.

23 augustus 2007 07:51 | Door: Ank Hoi, wat fijn dat de operatie gelukt is.Allemaal de groetjes van ons alledrie, en Jan, ik hoop dat je snel weer de oude bent.