Wisselvallig

Freitag 15.April
De dag begon met een strak blauwe lucht en zon maar al snel veel bewolking en wat heiig . Gelukkig tegen de middag werd het weer zonniger.
Een hele slechte nacht gehad slapen was er niet bij en toen ik eindelijk sliep ging de wekker , babyfoon aangezet, katten eten en even naar de toilet en weer erin om een uur later weer gewekt te worden want toen moesten we eruit. Theresa wakker gemaakt, wassen , ontbijten enz. Tijd om haar weg te brengen. Dan naar de huisarts want ik miste een verwijskaart bij de papieren.
Dan gelijk daarna naar de apotheek en weer terug naar huis.Kop koffie maken want ik was brak.
Middageten maken en even een berichtje aan Jannick gestuurd of hij ook thuis kwam eten. Hij stuurde terug dat hij om 14 uur thuis komt eten.Jan Theresa gaan ophalen en wij middageten.
De post kwam met het pakje waar mijn bril in zat, helemaal blij met de nieuwe bril dus Erna het is aangekomen. Lekker snel ook.
Jannick kwam thuis gelijk gevolgd door Ingrid die vandaag maar tot 13 uur moest werken. Ze voelde zich niet lekker en ging een poosje slapen. Jannick bleef met Theresa daarom nog boven. Ik dacht laat ik een stukje gaan wandelen want het was toch een 21 graden ondanks het wisselende zon geen zon. Een middagslaapje leek me niet zo goed idee als je al een paar met de tv want dan val ik meestal wel in slaap.
En het is weer weekenddddddddddddd als Jan zo thuis komt.
Hoewel we niet de tijd aan ons zelf hebben, Ingrid moet het hele weekend werken met lange dagen. Jannick heeft morgen scholing van het Rode Kruis en daarna 2 uurtjes werken want hij moet nog steeds deuren lackieren.nachten niet lkan slapen. Ik heb zo´n gevoel van naast mezelf te lopen en alles in slow motion.
Nou straks maar lekker bank hangen voor de tv en dan naar bed misschien