Langzaam naar het normale leven terug

Vanmorgen wakker van de sneeuwschuiver, beetje dommelen en dan ging de wekker om 6.15-
Eruit en Theresa wakker gemaakt. Die heeft 12 uur geslapen. Ze at zo waar een hele boterham op. Je moet wel een beetje puschen. Ik heb een briefje aan haar juf geschreven en haar tas ingepakt. Het maakt me momenteel niet uit wat ze eet als ze maar wat eet. Dus in haar tasje een Milchschnitte en een ik denk chocolade stukje. Ze had een doosje met goudbroodjes gekregen en daar heb ik er eentje uit gehaald.
Jan heeft haar helemaal naar school gebracht en gaat haar ook weer helemaal halen. Ik kreeg net een foto van Ingrid en daar was een foto van Sabrina bij. De bal die Theresa aan haar heeft gegeven, daar is ze helemaal weg van en ze speelt dus graag ermee.
Ik ben nu toch weer met een was bezig en de vaatwasser staat ook weer gevuld. beneden even een rondje vuil verzameld en wat opgeruimd. Het woord vervelen komt hier niet voor-
Jan gaat straks de kerstspullen van de zolder halen en ook de kerstboom voor Theresa. Dan kan ze hem gaan versieren dat maakt haar gelukkig . Ze heeft haar eigen dingen en natuurlijk de snoep wandelstokjes en verlichting.
Jannick zei dat ze hadden gezegd dat Ingrid pas de 25e weg mag met Sabrina en ik heb hem gezegd dat ze echt moet aandringen dat ze op de 24e thuis is. Het is de belangrijkste dag van de kerst en ook voor Theresa belangrijk dat ze thuis zijn.

Tja de hele zolder omgespit de kerstboom van Theresa komt niet te voorschijn en niemand weet waar dat ding is. Wwel hel veel andere troep naar beneden en ik heb de kerstboom versierd. Lichtjes voor de ramen gehangen en ik wilde mijn huisjes doen. Gaat het niet met de spuitlijm nu van alles neergezet en laat het zo volgend jaar meer tijd.

Jan had Theresa uit school gehaald en ze had weer bitter weinig gegeten. We moesten ook weer op tijd de deur uit want de Skiclub was vandaag een keer. Ze moest nu ook naar de NMS en het was vroeger dan normaal. Thuisgekomen eerst haar onder de douche gezet. Een halve tosti ging er nog net in bij haar. Jannick kwam thuis die was kapot en was ook al in bad geweest en hij ging ook naar bed. Theresa sliep al. Ik ben gaar en ik heb overal kersttroep staan. Morgen opruimen en alles weer naar de zolder.