Bijna naar Nederland

Oostenrijk, Pruggern

We zijn hard aan het inpakken,en genieten nog van de laatste sneeuw op de bergen.We zijn eergisteren nog gaan nordic walken vanaf Schladming langs de Talbach, er waren veel watervallen en het was heerlijk weer om te walken.De zon scheen hoewel het op sommige stukken maar net boven het vriespunt was.We hebben zelfs nog hele stukken door de sneeuw gelopen.
Jannick was de afgelopen dagen op Obertauern om te trainen.Vandaag gingen ze na school skies waxen en grote tellers erop zetten. Want door de hoge temperaturen is het erg zachte sneeuw.
Jan is nu ook aan het walken.Ik kon even genieten van mijn kleindochter Olivia die haar kunsten op de webcam liet zien.
Ze kruipt,staat en heeft al 2 tanden.
Ze liet zien wat een kleine driftkikker ze kan zijn en gelukkig rook ik haar luier niet.
Gisteren kreeg ik bericht dat Hans en Tamara den Braber een dochter Yara erbij hebben.Tamara heeft niet voor niets tot 43 weken gelopen want ze was een prima broedplaats voor die kleine (ruim 5kg)
Merle heeft er dus een zus bij.Dus Hans en Tamara we komen volgende week op kraamvisite.
Jannick zijn site www.jannickmolenaar.waarbenjij.nu
is ook weer actief.En hij gaat nu echt proberen het bij te houden.Het is in ieder geval nu up to date.