Toch nog een druk gezellig dagje

Vanmorgen werd ik wakker van de wekker en Jan moest eruit, die ging Theresa weg brengen. Dan kwam Meli al die had Sabrina weg gebracht en we stonden in de gang te praten dus ik zei wil je koffie zit en praat wat makkelijker. Dus aan de koffie en ik liet uit mijn mond vallen dat Jannick nog steeds niet naar de printer had gekeken en dat ik nu wel alle restanten die ik kon vinden van andere printers eruit gehaald. Zegt ze oh laat mij maar even. Dus pc naar de gang waar de printer in het bureau staat en zij aan de gang en zie naar enige tijd zegt ze klaar en het werkt nu zelfs ook zonder kabel. Hardstikke blij ben ik. Dus zij ging weer en ik ben gelijk de fotos gaan inscannen van de Erstkommunion, Ik heb ze allemaal bewerkt want we waren zeer ontevreden met de fotos van de fotografe. Toen ik daarmee klaar was heb ik gelijk van alle fotos een album gemaakt voor Theresa, was nog een beetje goochelen want niet zo heel veel fotos en een album is minimaal 24 bladzijden. Maar het is gelukt en al besteld ook , kosten 9,95 Euro. Speciale actie. Helaas geen fotos van bij Ingrid of met de familie van Ingrid vond ze niet nodig dat wij die ook hadden. Ik maak tenminste een album er van , ik hoor Ingrid altijd zeggen ik plak ze allemaal in. Maar als Theresa fotos nodig heeft van de doop moet ze het aan mij vragen want Mama kon ze niet vinden.
Ze krijgt het album op haar verjaardag.
Gisteren ging er op de zussen en nichten app weer de vraag rond wanneer spreken we af en het komt mooi uit want dan gaan we de 24 augustus met elkaar wat eten en IKKKKKKKKKK kan ook dit keer. Ik kan mij daar zo op verheugen , ik hoor nog waar. Zo vullen mijn vakantie dagen zich . ik kan niet iedereen bezoeken dus het is zo fijn als ik dan een hele bubs in een keer kan treffen. Afgezien we worden er allemaal niet jonger op dus als het kan is dat fijn. We weten niet wat ons in het verschiet ligt.
Ik heb alle fotos op 13 mei gezet, de dag dat de Erstkommunion was.
Ik wilde wat vragen aan meli maar vond haar slapende op hun bank. Jan had Theresa opgehaald die vandaag schatzoeken had gedaan op school en ze waren met hun klas ijs gaan eten. Die boft heel erg want toen Jan haar gisteren van de blokfluitles ging halen belde hij het wordt een beetje later. Zaten ze ook allemaal aan het ijs en limonade. Sabrina gaat morgen met de Kiga ijs eten.
Meli had Sabrina al om 12 gehaald want doe had een afspraak voor haar schoen in Liezen en Meli zou gaan.
Wij middageten en dan kwam Theresa Oma willen jullie met Sabrina gaan? en ik zei hara Meli is zeker ziek. Ze kijkt mij raar aan maar gaat. Komt weer terug Oma ik ben nog wat vergeten want ik ga dan zwemmen met Meli. Ok is goed. Ik dacht eigenlijk dat ze zich niet goed voelde want ze had migraine en nadat ik haar had zien liggen op de bank. Dus wij snel omkleden en Sabrina opgehaald , gingen we op weg naar Liezen naar de schoenmaker. Ik had de stukjes lijm mee . Hij heeft de schoen gladder aan de binnenkant geklopt en iets meer ruimte gegeven door de zool iets te verlagen. Dan moest Sabrina de schoenen aan en dat ging zelfs probleemloos was al bang voor een enorme scene. De man deed ze aan en ik zei ga maar lopen nou dat werd rennen en gevraagd doet de schoen nog pijn nee, doet je voet pijn nee en ze bleef rennen dus ze zijn goed. Dan op de terug weg even de Landena in Stainach bezocht en ik had weer goede oogst ook al waren we laat.
Thuisgekomen had ik Sabrina binnen gebracht en Jan de boodschappen boven vind ik Theresa voor de tv. En ik uhhhh je ging toch zwemmen met Meli. De zwemtas stond ingepakt en ze zei ja maar Meli moest overgeven dus is ze in bed gegaan. Dus snel met Jan het speeleiland buiten gezet en gevuld met water, ik had een emmer warm water erbij gedaan want opwarmen doet het normaal van de zon en het water is hier wel heel erg koud. Sabrina had grote lol en Theresa was met van alles bezig in de trampoline en later ook in het water. Dan gingen ze samen op de trampoline spelen. Sabrina helemaal bloot op de rug van Theresa die op handen en voeten het paard was. Eerst zat Sabrina achterstevoren en dus Dik Trom. Dan lukte het toch om op de rug van Theresa te gaan zitten en Theresa lopen tot Sabrina er af viel. Ondertussen Jannick thuis gekomen en het was al half 5 dus de kinderen laten opruimen en ik had ze al in pyama zie ik het oude pasport van Theresa liggen en ik snel bij Jannick geklopt of hij nog wist dat hij naar de BH moest. Ja hij wist het en tegen Theresa gezegd dat ze toch nog even haar kleren aan moest doen. Dan ben ik naar oven gegaan mijn dagtaak was ten einde. Later nog even beneden geweest en de gevangenisfoto van Theresa gezien.