Ik mis mijn internet

Samstag 28.Oktober
Vanmorgen om 7 uur wakker een beetje tv kijken en lekker warm in bed terwijl het buiten waaide. Ook mijn ontbijt in bed gegeten met een lekker bakkie erbij. Dan kwam Ingrid koffie drinken en ben ik er uit gegaan. Jan was buiten met zijn gootjes bezig ondanks het slechte weer. Ik met het middageten bezig en een deel van de snijbonen geblancheerd en ingevroren. Dan samen met Jan eten en zo waar ging de zon schijnen al bleef de wind. Morgen moet het echt heftig worden met orkaan wind. Overal waarschuwingen dus Jan heeft ook de schommels eraf gehaald. Hij was net gras inzaaien rondom het huisje.
Ik mis mijn internet enorm. Kan niet die dingen doen die ik wil. Later toch weer 1 opgehangen want Theresa ging in de tuin spelen.
Nu een Heimatfilm kijken, wel heel bijzonder want het speelt zich hier in de omgeving af in Pürgg in de bergen. Ik voel me trots als ik de Grimming zie want dat is ook onze huisberg. Ook beelden dat men op de Dachstein kijkt of op Trautenfels. Nur der Berg kennt die Wahrheit heet de film. Ik mag dit soort films graag kijken.
Dan kwamen Theresa en Sabrina spelen en was het gedaan met de rust. Ingrid wilde nog in de tuin de struiken snijden. We hebben alles wat los ligt op geruimd en hopen dat de rest morgen blijft staan.
Van Jannick weten we nog niets ook niet of hij geslaagd is. Zal wel laat worden met thuiskomen want het is nu bijna 18 uur en we weten nog niets.
Gebruik mijn telefoon om alles op te laden.