Het ging allemaal weer anders dan gepland.

Vanmorgen om half 8 wakker en ben bijna gelijk opgestaan. De ochtenddingen en dan op weg naar de sportschool. Het miezerde wat maar niet echt last van. Ik heb mijn ronde gedraaid in de sportschool en ik zag al dat het hoosde. Ik had Jan kunnen bellen maar dacht acht koud is het niet en thuis ga ik dan gelijk douchen. Zo gezegd zo gedaan. Ik kwam behoorlijk nat thuis en gelijk alles uit en onder de douche. Daarna was het tijd voor een bakkie koffie. Het is van dat weer miezerig dan weer hozen dan knijpt de zon erdoor en dan weer regen.
Ik had Jannick gebeld hoe de rest van de dag eruit zou zien. Theresa eet op het kinderfeest en daarna kerkdienst. Ze is de hele week al in de morgen naar het kinderfeest van de evangelische kerk. Ik dacht nog he het is in de Kulturhalle ipv in de kerk. Nu weet ik ook waarom want Jannick zei de dienst zal ook wel in de Kulturhalle zijn want het dak van de kerk is eraf. Met die windhoos is dat dus gebeurd. Ze hadden net een nieuw dak erop gelegd toen de windhoos kwam en alle stellingen enz zaten nog allemaal vast eraan. Daar had de wind dus makkelijk vat op . Dat was niet het enige de vensters waren eruit gehaald en daar is zo enorm veel water door binnen gekomen dat alles onder water stond. Dus ze konden opnieuw aan de gang. Meli is thuis moet wel even tegen zessen weg maar dan kunnen de kinderen mee. Dus Jan en ik gaan nu eten en daarna wat inkopen doen.
Het liep weer eens anders. Jannick komt niet uit met zijn werk en dat was al een probleem. Hij moet een rusttijd van 45 uur aanhouden. Komen de leveringen vandaag te laat kan hij pas laat gaan uitrijden. Dus Meli gaat met hem mee. Ik zou boodschappen doen in Stainach oa de Landena. Nu zou Jannick voor de kaas zorgen die ik wilde halen (echt Nederlandse Fricokaas) en wat traytjes water bij de Penny. Jannick zou er voor zorgen.
Omdat het noodweer was is Jan Theresa gaan ophalen en haar fiets kon achterin.
Geen idee hoe laat hij thuis komt. De kinderen waren braaf . Avondeten geen probleem. We hebben eerst Sabrina en later Theresa in bed gebracht en nu wachten wij. Ondertussen half 10.