We zijn er allemaal nog

Gisteren bijna de hele dag geslapen, en pas in de avond kon ik wat eten. Er was de hele dag sneeuwval en in de morgen was alles wit door de vorst. Eind van de middag was het regen maar ik denk dat het toch weer sneeuw wordt.
En ja vanmorgen wakker en weer alles wit deels van de vorst en deels door de sneeuw. Ik zweet mijn bed uit en als ik eruit stap sta ik te trillen en klappertanden. Nu eerst maar eens lekker gedoucht en een broodje gegeten. Mijn dekbed buiten opgehangen.
Ik voel me wel iets beter maar ontzettend moe. We krijgen nog steeds elke keer bezoek van de politie en gisteravond waren ze gekomen en bij Ingrid gebeld. Die had gezegd dat wij in bed waren en sliepen maar die vrouw bleef heel vervelend doen. Ingrid zei haar mijn 2 kinderen slapen , de andere 2 slapen een verdieping hoger wat wil je nou eigenlijk.
Verder zijn ze altijd wel vriendelijk. De officiele documenten zijn gekomen aangetekend, maar wij kunnen ze zelf niet aannemen dus heeft de postbode voor ons getekend.
We weten nu zeker dat we het hebben van de Kiga want Emma een van de leidsters van de groep van Sabrina schijnt zwaar ziek te zijn en wel Corona. Dus dat gaat nu pas allemaal lopen en we weten zeker dat Theresa dan niet de enige blijft van de Volksschule. Want dan gaan ze nu pas met de testen beginnen.
Ik werd weer door Elisabeth de assistente van de huisarts gebeld , ze vroeg hoe het ons vergaat en of wij al meer weten.
Jannick schijnt ook niet echt lekker meer te zijn en die is vandaag getest.
Dus het is wachten en wachten, ik kan me ook nog voorstellen dat we gewoon grieperig zijn .
In de middag maar een tomatensoepje gegeten en een broodje. Het is nu 5 uur later en ik zit nog dat soepje op te geven.
Vandaag alleen maar regen en donker en somber dus de sneeuw is bij ons weer weg.