Genoeglijke dag

Vanmorgen vroeg wakker en tijd voor de F1 helaas moesten ze stoppen om het weer. Wat een water en wat een fijn publiek die daar van de morgen tot de avond in de stromende regen zaten. Daar heb ik toch ook respect voor. Dan begon het toch.
Diane belde en even gezellig gekletst wat altijd fijn is. Dan kwam Jannick binnen om te zeggen dat Max wereldkampioen geworden was. Maar dat wisten we dus al. Het is ondanks de slechte weersverwachting redelijk weer zeer bewolkt en er valt wel wat zon af en toe doorheen. Het is niet koud en de balkondeur staat open. De bedden afgehaald en de was aangezet. Ik heb ook aan mijn kant het matras eraf gehaald en het rooster op het bed van Jan gelegd. Er was van alles achter en onder gevallen dus eerst al de grote dingen eronderuit gehaald en straks nog even stofzuigen.
Meli werkt en Jannick gaat naar Singsdorf een dochter van Carmen had verjaardag en ze eten vandaag allemaal samen.
Hij belde later dat hij de konijnen nog niet eruit gelaten had. Dus dat ging Jan doen en hij zei psycho kwam eruit en sprong gelijk over het hek. Ze vinden ze elke avond weer terug en de buurvrouw naast ons zei gisteren dat we ons niet druk moeten maken laat die beesten maar lopen er is nu nog genoeg te eten. Maar ja gisteravond stond er een vrouw voor de deur die een konijn van ons had. Ze zijn erg tam en komen meestal wel .
Het bouwproject aan onze straat is er doorheen maar het bouwproject achter onze tuin achter de buren hebben ze van 10 woningen terug gebracht naar 6 woningen en daar is morgen de horing over maar de bouw is al begonnen dus je kan protest aantekenen zo veel je wil het is gewoon al goed gekeurd.
Middaghapje met Jan gedaan en gelijk de kip grillen voor morgen.
Dan eerst Liduina gebeld. Het gaat haar nog steeds niet goed en kan niets. Ze is nog in de revalidatie. Dan wil ik al eerder bellen maar vergeet ik het en denk er dan te laat aan. Ze mag geloof ik binnenkort naar huis maar weet nog niet of ze hulp krijgt. Dan mag je alleen kreperen. Gelukkig komt Jeroen vanaf ergens november weer thuis wonen . Dan wordt hij weer door de NS van Venlo naar rotterdam gezet. Voor Liduina een groot geluk. Dan ben je toch minder eenzaam. Ze heeft ook altijd onder de mensen gewerkt.
Het weer wordt minder en minder. Dichtgetrokken en donkere wolken , ook is het gaan waaien. We mogen vandaag toch niet klagen als je op slecht weer gerekend hebt. Warm is het nog wel. Later toch weer meer zon maar de harde wind bleef.
Ale twee de wassen liggen in de kast en op bed. Tegen de avond kacheltje laten snorren. Kaarsje aan. het einde van een genoeglijke dag.

Een prachtige fotocollage van Lisa . Haar geluk met Luc gun ik haar , Ryan is net zo oud als Theresa.