De helft van het weekend weer voorbij.

Vanmorgen gewekt door de kinderen en Meli, het was bijna half 9. Gisteravond lange tijd wakker gelegen door de storm , het was heel slecht weer. Vanmorgen helemaal dichtgetrokken en winderig. Jannick moet al vroeg gaan werken. Doordat het hemelvaartsdag was lopen ze achter met het werk. Wij hebben dan met elkaar ontbeten. Ze gaat nu de kinderen aankleden en dan gaan ze naar de sportwinkel om een helm voor Sabrina te kopen. Jqan is gaan douchen en ik ga dan na hem. Ik heb geen fut komt door het weer. Liefst weer naar bed en dan nog een poging wagen en hopen dat het dan wel mooi weer is.
Dan eerst even hieper de piep hoera voor Angela en Laura beide jarig. Dat dacht ik de 25e al maar het is dus vandaag. Dat heet ouderdom.
Meli is buiten met Jan met de fiets van Sabrina bezig , ze heeft een prachtige helm gekregen wel 35 Euro.
Dan e het gaan proberen en het kost nog wat energie en werk maar ze heeft haar eerste meters op haar fiets gemaakt. Meli buiten adem van het er achteraan rennen. Nu blijven oefenen met haar. Sabrna vond het in ieder geval geweldig. Het maakt het leven voor ons makkelijker als ze kan fietsen want dan kan ze met de fiets naar de Kiga. Jannick kwam even na 12 weer thuis . Sabrina wilde bij ons dus die had een poos met haar Tablet gespeeld. Maar omdat Jan en ik even wat inkopen wilde doen haar naar beneden gebracht. Wij eerst naar de Spar en eigenlijk had ik alles wat ik nodig had dus nergens verder heen gegaan.
Thuis de boodschappen opgeruimd en met Jan gegeten. Een deel van het eten voorbereid voor morgen dan komt de Familie van beneden eten. Ze komen eerst al in de morgen ontbijten. Een was gedaan en opgeruimd. Eind van de middag F1 kijken. Dan was het tijd voor de avond boterham. We hadden het beide koud dus de houtkachel aangemaakt. Dan is het al snel behaaglijk. Theresa kwam haar haren laten zien met allemaal strengen met verschillende kleuren. Sabrina heeft er eentje. De helft van het weekend weer voorbij.