Niet mijn dag

Vanmorgen om 7 wakker van de wekker maar ik wilde maar niet wakker worden. Pas om 9 eruit en een gevoel dat ik overal achter aan loop.
Dan naar de sportschool en ik was op weg en ik dacht o jee telefoon vergeten. Weer terug en telefoon gehaald want die heb ik nodig anders kom ik niet binnen. Dan voor de tweede keer op weg. In de sportschool kwam ik erachter dat ik mijn bril niet op had. Maar het lukte om binnen te komen. Sporten ging niet lekker dus eerder gestopt. Weer naar huis gelopen. Eerst douchen en omkleden. Dan had ik iemand gebeld waar ik wat zou ophalen en ondanks dat ze had gezegd dat ze thuis zou zijn nam ze de telefoon niet op . Tja dan maar eten maken zodat Jan kon eten en dan belde ze dat ze wel thuis was. OK daar heen met Jan. Ze vroeg mij binnen en waar ik woon. Dus ik zei de Seebachersiedlung. Dan vraagt ze wonen jullie in het huis van Brandner. Ik nee ertegenover maar ik kende Frau en Herr Brandner. (beide gestorven) En ik zeg haar het huis van Schrefler. Zegt ze oh wat leuk dat was mijn baas. Ze was ook in het leger. Maar ik vraag mij al heel veel jaren waar hij heen is gegaan. Ik weet alleen Niederösterreich. Ze was zo blij vraagt ze aan mij ja ik ken ook een Nederlandse ze heet Anne en ik o ik ook is het Anne Straub. . ja dus. Grappig hoe klein de wereld is. Ze gaat het huis verkopen en is aan het leegruimen.
Ik heb van haar een cadeautje voor Jan gekocht, krijgt hij in april.
Thuisgekomen was het te laat om het eten te maken en te laat om naar de PSN te gaan lopen. Dus we eten als ik terug zou komen en Jan heeft mij afgezet,
Ik had afgesproken hoe laat hij mij moest halen maar geen Jan. Komt hij vraag ik hem waarom zo laat zegt hij dat de klok in de auto niet goed loopt. Dan ik uh maar thuis lopen alle klokken goed en als je op tijd was weggegaan dan maakt het niet uit dat de klok in de auto niet goed loopt. Dan eindelijk middageten.
Ik doe vandaag niets meer. Wel nog een groente en broodpakket ophalen.
Had ik tussendoor ook nog aan de stok met Jannick. Ik denk dat hij moe was want hij was al onderweg sinds middernacht. De kinderen komen niet het weekende want Jannick heeft gevraagd om te ruilen omdat Meli ziek is en Sabrina volgende week belangrijke onderzoeken heeft in Wenen. Dus ik zeg hem jammer want Theresa is dol op Erna. Zegt hij maar ze is er volgend weekend ook nog en ik nee hoor alleen 3 dagen. En ik vraag hem dan komt maandag Theresa wel en wie gaat dan met haar naar de orthodontist. Zegt hij ik dacht jullie en ik nee die 3 dagen zijn van mij. Hij maar Meli zou gaan en is ziek en ik dan maak je maar een andere afspraak. Dat wilde hij niet.
Later zag ik dat de afspraak in de agenda veranderd was. Sus het kon wel.