Weer een week voorbij

Donnerstag 24.November
Hieperdepiep voor zoonlief Randy die vandaag 41 geworden is.
Nog steeds redelijk weer met een 15 graden en wat zo maar niet zo warm als gisteren met 24 graden en heel veel zon. Er komt weersverandering aan met heel veel kou zeggen ze. We wachten maar af maar buiten merk je dat het wel al begonnen is.
Ingrid begint aan haar laatste zwangerschapweek en de baby verzet zich met hand en tand heeft het schijnbaar toch nog goed. Ze heeft maandag weer een afspraak in Rottenmann.
Jan heeft vandaag alle planken en dingen die nog aan de kinderkast moesten erin gemaakt dus nu helemaal blij want het is klaar. ik heb de ramen en de deur een 2e keer in de verf gezet in de badkamer. De ramen moeten nog wel een keer maar dat doen we in het voorjaar of zo dan nemen we de vensters eruit en al het beslag eraf. De deur ga ik nog wel een keer doen. Van donker bruin naar wit.
Ons zelf bezig houden nu de spanning ten top stijgt. Theresa kwm in de middag, Ingrid kwam in de middag dan kwam Jnnick thuis uit zijn werk en ook koffie drinken. Dan gingen ze naar beneden en ging Opa met Theresa Sinterklaasjournaal in de slaapkamer kijken en haar daarna naar beneden gebracht. Dan eindelijk aan de administratie net bezig met bankcodes invoeren via de telefoon en kwam Theresa die wat wilde Jannick die wat wilde dus even stop geroepen en eerst af gemaakt voor ik fouten maakte. Dan had jannick al gevonden waat Theresa moest en Jan was beneden die hij moest hebben dus keerde de rust weer.Dan toch eindelijk klaar en nu de bergretter kijken.