Weekend

Vanmorgen maakte Fiep mij wakker en dat was maar goed ook want het was 10 voor 8 en om 8 kwam de familie ontbijten. Ik had gelukkig gisteravond al gedekt dus ik was snel klaar. Het is gezellig de dag zo te beginnen. Dan gingen ze weer want ze moesten op tijd zijn voor het skien. De tafel afruimen, vaatwasser vullen enz. Dan ben ik douchen gegaan en ja daarna Jan want die kan schijnbaar niet als eerste gaan douchen. Dat is soms ergerlijk.
Middageten gemaakt en gegeten met Jan. Opruimen , een wasje enz.
Eind van de middag kwamen de kinderen Jannick ging zijn good to go dingen ophalen. Gelijk nog wat inkopen doen. Dan bleven de kinderen want Jannick en Meli gingen naar het rode kruis. Even na 7 ging Sabrina naar bed en Theresa mocht zelf kijken wanneer ze ging. Dat werd kwart voor 9.
Wij wat tv kijken en een crackertje erbij.

Zondag vandaag een prachtige zonnige dag na dagen met alleen maar sneeuw. Het vriest zo tot min 10 in de nacht dus het duurt even voor het met de zon boven nul komt. Ik was mooi op tijd wakker en ging de tafel afdekken. Een half uurtje later kwam de familie ontbijten. Ik kreeg allerlei boodschappen van Jannick waaronder Rote Grütze. Dus vanmiddag Kaiserschmarren gemaakt en daarbij de Grütze. Hij had 2 pakketten genomen en die bleken identiek. Dus als je ergens niet van houdt heb je het ook nog dubbel. Hij had bij het ontbijt vegane Molke. Ik ben ook dol op Molke maar die vegane vind ik niet lekker. Jannick heeft het wel opgedronken. Misschien is het een kwestie van gewenning. Ik vind havermelk niet lekker om zo te drinken maar in de koffie prima.
Theresa ging in de middag met Maria en Mathias skien op de Galsterberg.
Vandaag verheug ik me omdat de zon niet meer achter de berg verdwijnt en u helemaal met een super zonnige dag.
Een rustige middag gehad. Weekend weer voorbij.