Mooie en droge dag

Zo dat was vroeg er kwam een hele zware sneeuwruimer om 5.15 bij ons ruimen. (Omdat ze weten dat Jannick vroeg naar zijn werk moet) Maar ik vond het toch wel erg vroeg om wakker te worden en vooral het oranje zwaailicht was vervelend. Ook Theresa werd wakker dus bij mij in bed samen tv kijken. Ze hebben echt hun best gedaan om al die grote bergen sneeuw weg te werken. Jan heeft Theresa weg gebracht en zei dat ze nu wel bij de kerk kon oversteken maar dat er wel stukken erg glad waren.
Ik heb al de hele week elke keer weer buikpijn en ook elke keer diarree. Maar vandaag tenminste geen hoofdpijn. Maar ik ben niet vooruit te branden en doe er ook geen moeite voor.
Jan bracht verse broodjes met roomboter en marmelade mee. Stond voor de deur van de SPÖ. Dat lieten we ons wel smaken. Ook al mogen we niet stemmen.
Jannick belde dat hij begin van de middag zou thuiskomen.
De uitslag van de MRI was goed al konden ze zien dat er veel zwellingen in haar hoofd zijn ook nog plekjes van de operatie met die naalden in haar hoofd. Ze kan haar oogjes bijna niet open doen door de zwellingen in haar gezichtje. Maar de artsen zijn tevreden. Vandaag een CT gemaakt maar daarvan hebben ze nog geen uitslag.
Jannick erg moe en blij om thuis te zijn.
Theresa was ook helemaal blij.
Theresa werd eind van de middag opgehaald door Sandra om naar de karate in Schladming te gaan. Ze wordt ook weer thuis gebracht.
Vanavond mag ze opblijven en ze moet nog een keer huiswerk lezen. Ze had vanmiddag na het eten al alles gedaan maar lezen moet ze meerdere keren per dag.

Luxe zo'n ontbijtje! Zag ze al op FB voorbij komen. Hoop dat Yannick goed is thuisgekomen.