1.Weihnachtstag

Sonntag 25.Dezember
Weihnachten

Lieve Ruud , ik wilde je bellen vandaag om je fijne feestdagen te wensen , maar jou telefoonnummer werkt niet meer. De telefoon centrale kon me ook niet verder helpen. Ik ging nog naar je huis maar je woont daar niet meer. Het postkantoor had geen ander adres voor mij. Ik denk dat de hemel te ver weg is. Ik mis je! Voor altijd in mijn hart. Je bent wel weg maar nooit vergeten . Merry Christmas aan iedereen in de hemel..

Vanmorgen was ik vroeg wakker maar wel goed geslapen ondanks mijn rugpijn. Ik ben gisteravond in bed gestapt en ook vrij snel in slaap gevallen.
Jannick kwam kijken hoe laat we gingen ontbijten en ik zei hem met jouw hulp kunnen we snel ontbijten. Dus hij heeft geholpen om de tafel te dekken , koffie te maken , alles klaar te zetten, broodjes bakken en dan kon iedereen aan tafel. Een gezellig en lekker uitgebreid ontbijt.Helaas is het weer pet, het stormt en regent en alles wordt weer groen maar iets hoger sneeuwt het .De afgelopen weken was het in de morgen toch steeds rondom minus 7 en nu plus 4 graden. Geen weer om naar buiten te gaan. De hele dag door samen doorgebracht. Jannick ging met Theresa haar Tip Toi brandweerkazerne en brandweerwagen in elkeer zetten was best veel werk maar ze is er erg blij mee en heeft urenlang gespeeld wel wilde ze ook de tip toi paardenstal erbij en had de brandweer erg veel pk. Door het uitgebreide ontbijt konden we het middageten wel overslaan maar wel wat lekkers bij de koffie nemen. In de loop van de middag steeds stukje bij beetje de gourmette voorbereid. Om 4 uur begonnen met de gourmette en weer verbazing hoeveel Theresa heeft gegeten en echt van alles en nog wat. Sommige dingen eerst proeven zoals de pindasaus die ik gemaakt had en die hoe kan het anders ze erg lekker vond. Ik bakte ook voor haar en ik kon er niet tegenop bakken .
Nog even samen gezeten maar nu even na 18 uur iedereen naar beneden en ik met een warme pittenzak op de bank , nog wat pijnstillers genomen en zo lekker mijn bed weer in want door mijn rug zit ik er gewoon doorheen. Jannick had kerstwensen met whatsapp verzonden naar de ene helft een foto van mij met Theresa en Sabrina en naar de andere helft een foto van Jan met Theresa en Sabrina. Een leuke foto van Tobi gekregen wat willen we nog meer.
Ik heb net Sabrina in slaap gewiegd dus ook dat kan ik nog.

Vrolijk Kerstfeest!!!! Mooie foto's!