De zomer keert terug

Slovenië, Čatež ob Savi

Vannacht nog wat regen gehad maar vanmorgen zwaar bewolkt en bleef het droog. In de middag kwam de wind en was het in een mum van tijd helder en zonnig en ook gelijk weer warm. Theresa wilde gelijk nadat de zon te voorscchijn gekomen was naar het buitenbad maar wij wilden nog wat later naar het binnenbad .Ik ben begonnen met al het eten op te eten voor we weg gaan . Dat lukt al aardig en ja we moeten het doen met wat er is. Dat was vanmiddag lekker Griekse rijstpannetje en nog lekker kalkoen op een stokje. Een ijsje zat er ook nog in . Tegen 3 uur dan toch maar weer naar het zwembad en dat was erg lekker zelfs nog buiten gezwommen in het kleine bad dat bij het binnenbad hoort. Theresa zwemt toch een 1 1/2 uur met haar kurkje toch knap, ze geniet zo enorm. Vandaag ging het een keertje niet zo lekker van de glijbaan maar Oma was er om haar weer boven te halen. Ze was gedraaid en kwam achterstevoren aan en ploep kopje onder. Dan lekker buiten in de zon gezeten en Theresa heeft helicoptertjes gezocht en was daar samen met een handje vol stenen zoet mee.Tussen de middag belde Ingrid fijn om te horen dat het thuis goed gaat en dat Jannick het in zijn nieuwe baan naar zijn zin heeft.
We hebben vandaag het fietsje terug gebracht want nu er geen andere kinderen zijn met een fietsje wil zij ook niet meer fietsen. Kreeg ze gelijk een ijsje van Joop. Tja ze heeft een slecht leven.
Net avondbrood gegeten en Theresa en Jan gingen afwassen en ik opruimen. Jan ligt nu te slapen buiten in zijn stoel, Theresa mag voor het naar bed gaan een dvd kijken en Oma met haar putertje. Dat is wat anders dan gisteren toen we al met dikke broek en trui binnen zaten. Want nu nog steeds in een shirt en korte broek. Ga wel alles sluiten nu want het wordt al donker en als het licht aan gaat komen ook de beesten.