Nog niet fit

Vanmorgen gewekt door Ingrid die Sabrina kwam brengen en Theresa die een kusje kwam brengen. Dan ochtend ritueel en ik hoopte dat het me beter zou gaan maar de klachten zijn er nog. Dus ik besloot om toch naar de huisarts te gaan , Jan bracht me daarheen. Omdat het lang zou gaan duren sprak ik met hem af dat hij na een uur zou komen want ik was mijn telefoon vergeten. Dat klopte eigenlijk aardig was het niet toen ik aan de beurt kwam de voorgaande patient nog zijn zuster erbij haalde en toen duurde het toch nog langer. Ik mag niet klagen want ze neemt voor iedereen de tijd dus ook voor mij. Opnieuw de urine getest en ook al zijn de leukocyten verhoogd komt er niet duidelijk blaasontsteking uit maar wel alle symptomen. Maar niet genoeg om aan de antibiotica te gaan. Nieuw recept gekregen en ook voor mijn eczemen . Gelijk even gevraagd of ze de papieren van Jan van de internist had gekregen en ja dat was zo dus ook een recept voor Jan voor een mindere dosis schildklier medicijnen . Over een maand bloed controleren en dan eventueel aanpassing suiker medicijnen voor hem. Ook kan ik een afspraak maken voor een darmspiegeling voor hem maar dan wel stationair. Thuis gekomen snel wat te eten gemaakt en ondertussen was het 13 uur. De apotheek is tussen 12 en 3 gesloten dus most ik er nog een keer uit om dat te gaan doen. Jan heeft me afgezet bij de apotheek en omdat die nog dicht was even naar de grote Caritaswinkel en daar vond ik serie dvd boxen voor 1 euro per stuk dus ik kan heel lang gaan kijken want ik heb geloof ik 8 boxen gekocht. Dan terug naar de apotheek en de medicamenten waren er uiteraard niet allemaal dus morgen weer naar de apotheek. Het was koud en winderig en soms regen die tegen sneeuw aanzat. De sneeuwgrens ligt weer veel hoger. Thuisgekomen met de vrouw waar Jan alles mee regelt van zijn werk gebeld. Alle papieren inscannen en naar haar sturen. Doe ik morgen maar. Wel een jaar berekening gemaakt per maand met wat hij op zijn rekening kreeg en alle bijzondere betalingen die eraf getrokken mogen worden zoalss reisgeld, vakantiegeld en kerstbonus. Geen enkele maand is hij over het bedrag gekomen en de genoemde bedragen door de Krankenkasse ik mocht willen dat we dat gekregen hadden. Jan heeft nog wat aan de tegels onder het speelhuis gedaan .
Dan kwam Ingrid vragen of ik op de kinderen wilde passen dus 2 kinders die naast elkaar ieder voor zich op de grond aan het spelen waren.
Ingrid weer terug en nam Sabrina mee, Jan kwam thuis, Jannick kwam een bakkie halen en Theresa ging naar beneden. Dan is het ineens avond en de rust weer gekeerd.

Fijne avond!!! (ik heb de cd ontvangen)