Keuken weer een stapje verder

Vanmorgen om 8 uur wakker en eerst wat ontbijt tv en dan opgestaan. Na alle ochtenddingen de deur voor de katten open gezet. Het is helemaal dichtgetrokken.
Het is half 10 en Jan is ook net opgestaan. Volgende week vrijdag zijn we al onderweg naar Gamlitz. De tijd gaat snel. Jan was bezig aan de kastjes. Dan heb ik middageten gemaakt en samen gegeten. Ik heb gestofzuigd en gedweilt dat was wel even nodig. Toch door het klussen weer veel rotzooi.
Jan heeft de hangkasten nu klaar en zonder verdere problemen. Ik ben er blij mee.
Helaas werd het steeds donkerder en even later trok er zelf stormachtige wind en regen voorbij. De temperatuur zakte naar de 13 graden. Later klaarde het weer op en in de middag werd het zelfs 21 graden. Het was qua temperatuur een jojo dag.
Een Nederlandse vroeg of er iemand in Gröbming woont en ik had gereageerd. Vanmiddag hebben we met elkaar kennis gemaakt. Ze heet Sandy en heeft een appartement in het Sonnehaus. Dat is tegenover de begraafplaats. Dat was best even heel leuk.
Ik sta altijd open om een vriendschap te ontwikkelen. Ik denk dan daarbij maar aan jou Annemarieke. Daar heb ik ook nooit spijt van gehad.
het is grappig want ze kent ook Alma en ik heb ooit jaren geleden waarschijnlijk het appartement van Sandy schoongemaakt. Want ze verhuren via Alma. Toen was het nog maar net opgeleverd en was. De wereld is klein.
Om kwart over 6 samen met Jan even een broodpakket opgehaald en nog wat boodschappen gedaan. Thuisgekomen opgeruimd en een broodje gegeten. Een deel van het brood in de vriezer gedaan en voor morgen weggelegd.
Morgen weer vroeg eruit om Theresa op te halen en dan naar Graz.
Ik heb het over Theresa en dan belt ze mij. Ze heeft haar helm nodig en dus even op zoek geweest met haar aan de telefoon en gelijk haar Nederlandse schooltas gepakt. Dus startklaar voor morgen.

Lief dat je dat zegt, Nicolette. Dat is geheel wederzijds!