Het gewone leven is weer begonnen

Oostenrijk, Kleinsölk

Samstag 18.Jänner

ik mis mijn zussen, schoonzus en nicht nu al, nogmaals Els, Nance, Erna en Anja bedankt voor de gezellige en leuke dagen.

Wat een prachtige zonnige warme dag- Er heerst nog steeds Föhn en op dit moment is het al 16 uur en is in de schaduw bij ons buiten nog 12 graden.
Ingrid en Theresa kwamen voorbij en daarna zijn Jan en ik naar Liezen gegaan. Onze lamp boven de tafel in de huiskamer is de trafo van kapot gegaan. Maar dit systeem zie je bijna nergens meer, het zijn van die spandraden waar je dan de lampen aan hangt. We hebben het zeker al 15 jaar maar zijn nog steeds tevreden ermee. In Liezen is een lampenwinkel waar ze heel veel verkopen of kunnen bestellen. Uiteindelijk had hij een doos met trafo en de spandraden of kon kijken of hij alleen de trafo kon bestellen. Nou we hebben gewoon de doos gekocht , toen zei hij nog nou dan kan je in ieder geval je was ophangen. Tja voor 50 euro heb je geen nieuwe lamp en we zijn nu weer helemaal happy. Had hij ook een hele leuke plafond kinderlamp van hout maar een stukje was gescheurd maar ik mocht hem voor 5 euro hebben dus ik vul het scheurtje op , schuur het glad en verf dat stukje opnieuw. Dan heb ik een leuke lamp voor de speelkamer van Theresa. Nog even naar de Lidl voor wat dingetjes- Dan nog wat bij de Möbelix gekeken want daar moest ik lampen voor Ingrid kopen. Daarna lekker gaan lunchen. Je kon gewoon zonder jas in de zon lopen , gewoon heerlijk.
Thuisgekomen heeft Jan gelijk de lamp gerepareerd en hij doet het weer goed.

Morgen wordt Pepijn al weer 4 jaar, wat een ventje. Hij heeft al 1 voortand eruit want hij was eerst een paar weken terug flink met zijn fiets gevallen en toen liepen Olivia en Pepijn tegen elkaar op. hij zag eruit zoals Morgenstern de eerste keer gevallen was. Maar goed hij kon dus ook naar de tandarts en mist nu een tand. Wel stoer.

Ik heb weer leuke en lieve fotos van Jula waaronder haar eerste pasfoto.

Dat liefde zo groot kan zijn,
wist ik niet.
Dat liefde zo enorm kan zijn,
wist ik evenmin
Dat je zo vreselijk veel kan houden
van je kinderen, weet ik-
dat je zo veel liefde hebt,
voor je kleinkinderen ,
ik had werkelijk geen idee.
Ik ben blij dat jullie er zijn,
met alles erop en er aan.
Ik ben blij dat ik jullie ken
met jullie lachjes en jullie huilbuitjes.
Ik ben er trots op, de oma van jullie te zijn
ik hou van jullie
mijn kleinkinderen ,mijn zonneschijntjes.