Dagje Rotterdam

Nederland, Oosterhout

Vanmorgen om 8 uur wakker en goed geslapen vast door alle emoties bek af. Om even terug te komen op gisteren , een enorme pluim voor het personeel van Movie World die toen het park dicht was gegaan met een ploeg van 20 mensen is gaan zoeken en dat met succes. Jannick moest niets betalen en Theresa had zelfs ijs gekregen. Ik bedoel maar in tegenstelling met het Plopsa indoor waar geen kartonnen doosje en een stickerblaadje ter grootte van een ansichtkaart af kon. Jannick zei ze waren vol vriendelijk en meedenkend en een van het personeel had zelfs iemand gebeld die dan misschien met een huurauto had kunnen helpen. Jannick bleek de sleutel verloren te zijn toen ze eigenlijk al naar de uitgang gingen maar Theresa nog graag in een hele grote houten achtbaan wilde. Daar is hij ergens uit de lucht gevallen en het is niet eens een achtbaan van over de kop of zo. Maar goed dat ook weer achter de rug.

Alles op ons gemak vanmorgen en nadat we ontbeten hadden gingen we naar Rotterdam met prachtig mooi en warm weer. We hadden onder de Markthal geparkeerd en zijn vanaf daar door de stad gelopen. Jannick en ik hebben loopschoenen gekocht bij Perrysport. Mijn voeten werden daar beter opgemeten en bekeken dan toen ik bij de orthopedische schoenmaker voor mijn zolen was.Nog even bij Primarkt waar ik sokken en een sport bh gekocht heb. Falafal gegeten en dan terug gelopen en nog door de Markthof, wel jammer dat er zoveel leegstand is. We zijn met de auto richting Kirsten gereden waar we naar Holy Ravioli zijn gegaan om daar te gaan eten. Het is ook nog eens de verjaardag van Kirsten alweer 42 jaar . Ze heeft ons alles laten zien en het is echt haar kindje.
Dan gingen we eten, Jannick had iets op Chinese art, Meli iets met Ras el hanout en ik geitenkaas met honing en citroentijm. Jan wilde een broodje van de dag en de kinderen een maaltijd tomatensoep. We hebben echt zo lekker gegeten en het eten is erg goed. Helaas te ver weg voor ons.
We zaten in Rotterdam in de file die duurde tot Oosterhout waar we eraf gingen. We hebben koffie gedronken met de Donuts die ze gisteren hadden meegenomen, Nu zijn ze Sabrina naar bed aan het brengen. Theresa probeert mijn pc te krijgen , maar ik ben nog veen bezig met fotos over zetten.

Hulde aan het team van Movie World!!! Het eten ziet er super lekker uit! Als ik een keer in Rotterdam ben dan zal ik daar eens langs.