Dagje wat voor mezelf doen

Vanmorgen om 8 wakker, een poosje tv en dan gaan douchen, aankleden en ontbijten. Het was de hele morgen troosteloos weer . Met van alles en nog wat bezig geweest. Middageten van restanten gemaakt en samen met Jan gegeten. In de middag weer het inscannen van fotos opgenomen. Eens moet dat gewoon klaar zijn maar dat is het voorlopig niet. Het werd in de middag wel zonnig maar het bleef vrij koel. Ik heb het de hele morgen volgehouden en toen kwam Jannick een bakkie doen. Die heeft gisteravond zijn 2e inenting gehad en kon zijn arm niet optillen en hij heeft nu koorts. Melanie is naar vrienden belangrijk dat ze dat blijft doen.
Ingrid heeft nu hulp via de Volkshilfe die komen vroeg in de morgen als ze moet werken en schijnbaar ook na de school. Als je maar zielig genoeg kan doen.
Nadat hij was weggegaan ben ik gaan opruimen en schrijf ik even mijn dagelijkse beslommeringen van mij af.
Weekend en rust. Dus ik kan mij nog met mijn hobby bezig houden. Het uitzoeken en dateren van fotos is het moeilijkste en kost de meeste tijd. Dan inscannen en in mapjes wegschrijven naar de externe.
Dan kwamen de beloofde fotos van Angela en ze zijn zo leuk, eentje had ik vorige week of zo al erop gezet die van Tobi. Dus de andere zet ik nu hier bij.

Wat een leuke foto's! Het was ook zo lekker afgelopen weekend. En dan nu temperaturen van een graad of 15! Hoe extreem kan het zijn...