Wat een nacht.

Ik had de babyfoon gelijk ingeschakeld dan had ik nog wat langer om te slapen. Maar gelijk hoorde ik Sabrina al. Na een half uurtje weer en weer iets later weer ontzettend huilen. Ik ben naar beneden gegaan en gevraagd of Sabrina bij ons wilde slapen. Maar nee dat wilde ze niet. Dan heb ik Meli naar bed gestuurd want die moet vroeg op voor haar 12 uursdienst en Jannick moest om 4 dus ik ben bij Sabrina gebleven. Elke keer opnieuw greep ze mij vast maar bleef wel stil- Jan was uiteindelijk opgestaan die had mijn wekker wel gehoord eerst niet gereageerd maar dan toch. Wel wat te laat. Die had niet in de gaten dat ik bij Sabrina sliep. Later bleek dat Jannick voor hij naar zijn werk ging ook had gekeken en die had mij ook niet zien liggen. Maar Theresa ging wel op tijd met opa de deur uit en ik heb ondertussen Sabrina aangekleed. Even met Jannick gebeld of we haar thuis zouden laten maar ze had geen koorts of zo. Dus we hebben haar toch naar de KIga gebracht en Jan heeft tegen Sonja gezegd dat ze niet goed geslapen had. Dan ben ik 2 uurtjes gaan slapen en dan toch opgestaan en een bak koffie. Theresa kwam vroeg uit om half 12 dus Jan ging haar tegemoed. Dan ben ik snel gaan douchen en aankleden. Ze kwamen thuis en Theresa huiswerk maken. Daar was ze snel mee klaar. En omdat ze haar hele trommeltje had leeggegeten sprak ik af dat ze na blokfluit zou eten. Ik was het eten aan het maken en Jan was Sabrina halen. Dan bracht hij Theresa naar de blokfluit. Het sneeuwde al de hele morgen en het ging goed door. Dus hij ging steeds heen en weer met de auto. Ik was met het eten klaar was Theresa ook al terug. Dus konden we allemaal aan tafel. Zelfs Sabrina at haar hele bord leeg. Ik had salade, patat, köttbullar, komkommer en trostomaatjes. Ze kregen beide een ijsje dus dat was helemaal goed. Je merkt precies als ze weer een beetje in het gareel is Helaas morgen gaan ze weer naar huis. Met Sabrina vormen doen zoals ze Squla noemt. Ze verstaat feilloos wat ze moet doen. En wij doen niets aan vordering, Jannick kwam thuis en die aan de koffie met een stuk overgebleven boterkoek. Hij nam de kinderen mee en ik zitten en de laatste fotos gedaan voor ik het zou vergeten, Klaar is klaar.
Een prachtige foto van mijn mooie dochter Kirsten en haar 2 orachtige kids Olivia en Pepijn

Leuke foto van Kirsten, Olivia en Pepijn

christina 2022-02-16 03:59:44

Dat is idd een hele mooie foto!!!