De kop van de week eraf

Heerlijk geslapen en op tijd wakker dan kwam Sabrina die heerlijk knuffelig was. Dan met Mama koffie drinken en dan mijn eigen ochtend rituelen.
Samen met Jan om half 10 op weg voor de condoleance in de opbaringshal. Daar waren nog meer buren en bekenden . Dan met Jan naar de huisarts gelopen wat heel dom was. Want op maandag heeft ze nooit praktijk. Maar goed een heerlijke sneeuwwandeling het was ongeveer 2 graden en geen wind maar wel sneeuwval en er lag behoorlijk sneeuw overal dus een beetje doorploeteren. We waren voor ons rondje een uur lopende.onderweg . Thuis gekomen snel aan de koffie. Nu even met de babyfoon op Sabrina passen die ligt te brabbelen in haar bed. Ingrid is Theresa gaan halen en vooraf ook condoleren
. Zo dadelijk met Jan samen beneden eten.

Dat eten hebben we inmiddels gedaan inclusief koffie drinken en een spelletje zwarte pieten of wel schwarze Peter spelen. Helaas voor Jan die had hem.Theresa is een beetje nerveus en weet van gekkigheid niet wat ze moet doen.
Ik heb ondertussen de RK vervoer voor Jan geregeld voor de 28. März en de 5.April. Met Ingrid afgesproken om donderdagmorgen gelijk na Theresa wegbrengen naar Schladming te gaan waar bij de Hofer een Philips airfryer voor de helft van de normale winkelprijs dan te koop is .Ik wil er al lang een hebben maar het was me steeds veel te duur. Donderdag dus van 209 voor 99 Euro. Morgen ook al vroeg de deur uit want dan moet Theresa voor haar ogen naar Leoben. Dan rij ik met Ingrid mee voor Sabrina. Dan moet Jan naar de huisarts om de papieren en recepten op te halen. Leg dan alles klaar en schrijf op een papiertje wat hij moet doen.
Dus de kop van de week is er af en ik denk dat deze week ook zo voorbij is.
Om half 5 met Theresa naar de kinderarts om haar gaatjes in de oren te steken , vooraf een geld halen want dat vloog ook de portemonnee uit. Eerst kwamen ze van de muziekvereniging Gröbming, dan geld in het envelopje voor de condoleance en dan heb ik nog geld voor de kinderarts nodig. Maar de automaat kom ik voorbij dus geen omweg. Vind het wel heel spannend ook om met Theresa te gaan vooral 1 oor is meestal geen probleem maar ja er zijn er 2.

Het oorsteken was een fiasco, eigenlijk kwam het ook nog omdat de assistente zei misschien moeten we een andere afspraak maken dan doen ze het met zijn tweeen tegelijkertijd anders wil ze misschien de 2e niet laten steken. Toen kwam ze terug met sorry dat doen ze niet meer want die ander doet het niet meer. Toen wilde Theresa niet meer. Ze kreeg nog tijd om het te overdenken maar nee het drama was al geprogrammeerd dus gezegd ok we gaan naar huis.
Bij een juwelier is toch de entourage anders en kan je gewoon binnenlopen dit is geen leuke omgeving en ook veel belastender.

Nu genieten van onze rust en avond want het was toch nog een wandeling en koud en het sneeuwt.