Een vermoeiende dag

Samstag 27.Februar
Super mooie en zonnige dag.
Gisteravond besloot Theresa om bij Opa en Oma te komen slapen dus we werden even na 7 uur door haar gewekt. Nog even wat tv in bed, Oma douchen, Opa douchen enz.Ik had wat paasspullen opgezocht en samen met Theresa de welkomskip aan de deur, een gezellige gele hanger voor het raam, een paasbakje voor op de tafel gemaakt. We hadden wat lekkers bij de koffie dus we hadden niet zo snel trek in middageten dus eerst in het zonnetje naar de MEZ gewandeld. Bij de NKD een grote zak plastik eieren gekocht en nieuwe theedoeken helaas hadden ze de keukenhanddoekjes niet meer maar kan misschien nog via internet . Theresa was met Opa op de glijbaan en de auto aan het spelen.
Vandaar door het weiland vol in de zon terug gewandeld. Dat had nog wel voeten in de aarde want Theresa was vandaag niet echt meegaand alles was tegendraads en ze stond bij de Feuerwehr en zei daar ga ik niet heen met haar armen over elkaar. Er loopt vanaf daar een pad over het weiland. Dus wij zijn doorgelopen en een heel eind het weiland op haalde ik mijn dropdoosje te voorschijn, nou dan kan ze ineens heel hard lopen. Vanaf dan was het weer over en had ze het hoogste woord over de koeienvlaaien en weet al niet meer wat nog meer. Wilde over een weidetrapje klimmen en had het weer naar haar zin .Dan middageten.
Dan een tak uit de tuin en in een pot gezet en Theresa de eieren eraan gehangen.
We komen langzaam in een voorjaars en pasen stemming.
Ik heb een foto van Theresa met haar nieuwe bril gemaakt.
Mijn zusje Erna met haar dochter Mandy, Debby vriendin van Ramon en nog 2 vriendinnen van Mandy waren naar de 9 maandenbeurs vandaag. Dat gaat geld kosten want Mandy krijgt een tweeling.
De rest van de middag ging het precies zo lekker met haar kont tegen de krib.
In de avond ging ze weer het zandmannetje in ons bed kijken en dan slapen. Ingrid was na achten pas weer thuis, had eten voor haar neergezet . Zegt ze ook nog heb ik toch Theresa gemist vannacht werd ik toch steeds wakker. Hopelijk slaapt ze vannacht beter morgen weer een lange werkdag voor haar en het was vandaag een zware geweest.