Flevohof en fietsen

Nederland, Biddinghuizen

1 augustus 1991
Vandaag gingen we naar de Flevohof. Eerst met de trein naar Harderwijk Dan met de bus naar de Flevohof in Biddinghuizen. Vanaf Ermelo valt dat wel mee. We gingen eerst naar het kinderdorp, dan naar het lunapark. Vandaar naar de tentoonstellingsgebouwen. Bij het laatste viel Jannick lekker in slaap. In de middag een poosje in de spartelvijver. Ik vond het water erg koud maar Jannick had er geen last van. De vlinders in de vlindertuin konden Jannick enorm boeien. Uiteraard ook de kinderboerderij bezocht.
2 augustus
Vandaag naar de kinderboerderij en even in het dorp geweest.
3 augustus
Vandaag even in het dorp geweest en in d avond naar de bingo op de camping.
4 augustus
Lekker gaan zwemmen in Calluna. Wel wat eerder weg gegaan want ik voelde me niet lekker.
5 augustus
Vanmiddag de bosbessen fietstocht onderleiding van een gids gemaakt. Het was erg leuk , voor mij de kwekerijen voor Jannick het op de fiets zitten.
In de avond zijn we met een grote groep gaan zwemmen in het bosbad in Putten. Een heel mooi zwembad en Jannick vond alle aandacht geweldig.
Hij at samen met mij dus geprakte rode kool met appelmoes, gekookte aardappeltjes en een stukje hamburger. Dat ging prima.