Heen en weer dag

Vanmorgen wakker van de wekker , een rondje tv en dan eruit. Ontbijten doe ik dan in bed. Dan naar de sportschool. het sneeuwde niet meer maar het was spiegelglad en koud. Dan mijn rondje sportschool en weer naar huis. Halverwege de telefoon Jannick , nee ik ben nog niet thuis ik bel wel terug. Thuisgekomen naar zijn etage en hem gebeld. Ik moest papieren in een map opzoeken. Het duurde even voor ik de goede map had en een kopie gemaakt. Dan kom ik uit de douche belt hij weer om nog meer papieren dus eerst wat aangetrokken en dan weer naar beneden. Ik vond het allemaal dan weer naar boven. Ik was koffie aan het maken en had mijn glas niet onder de machine vandaan gehaald en dus te laat en de machine was aan het doorspoelen. Nog een poging voor de koffie en dan ging de deurbel. Ingrid kwam de spullen van Theresa brengen. Ze was de taekwondo nog vergeten dus dat brengt ze na. Ze vertrekt later met Sabrina naar Wenen naar het ziekenhuis.
Nu half 12 en even zitten dan een snelle hap bereiden want om 13 uur op weg om Theresa op te halen.
Begin van de week is hectisch begonnen.
De zon is nu zelfs gaan schijnen.
We hadden met Theresa afgesproken bij de Landena dus kon ik even inkopen doen daar. Ik had goede oogst waaronder flesjes chocolademelk de echte uit Nederland. Dan met Theresa doorgereden naar de orthodontist in Liezen . Haar af gezet en wij naar de Action. Grote plastik bakken gekocht en nog van alles en nog wat van de lijst. Dan terug gereden en Theresa kwam al snel. Terug naar Gröbming gereden. Nog even langs het postkantoor wantTheresa had een telefoonbon nodig. Ze had genoeg geld ervoor. Eind van de middag kwamen Jannick en Meli thuis. Dus ging Theresa naar beneden.
Wij nu even genieten van niets doen.

Vandaag is Sabrina echt jarig, dus nu , van harte gefeliciteerd Sabrina met jou 7 de verjaardag, je zit nu even in het ziekenhuis, ook daar heel veel succes gewenst.