Een drukke rumoerige dag

Werd ik vannacht wakker van een vervelend geluid ik kon het niet vinden en het was bij Jan zijn rotzooi dus hem wakker gemaakt. Ik baalde als een stekker want ik val dan niet meer in slaap en als ik het dan eindelijk wel doe gaat de wekker. Theresa had overal doorheen geslapen en werd wakker en mocht tv kijken en kreeg ontbijt later van Opa. Ik had Dominik al in vroeg. Het was maar minus 3 en het werd super mooi zonnig weer en zelfs 11 graden. De ijsplaten smelten hard weg. Ingrid ging pizza maken en Sabrina kwam ook tot ze 2x achter elkaar op haar voorhoofd viel en ze niet meer tot bedaren te brengen was. Omdat ze haar handen en armen niet uitsteekt en daar weinig mee doet is het altijd gelijk op haar voorhoofd. Maar Ingrid had de pizzas al in de oven staan. Dan met zijn allen aan tafel beneden. Op Jannick na die voor dag en dauw alweer opweg is gegaan naar Lebring naar de brandweerschool waar hij examen aflegt voor zilver in Funk. Hij hoopt genoeg punten te halen om te slagen ik dacht 230 en hoopt er meer te halen dan de Funkkommandant ik dacht 2069 en hoopt op genoeg punten om in Goud te mogen aantreden dat zijn er geloof ik 250. Gisteravond was hij op het concert op Häuser Kaibling met het RK. Na het middageten zijn Jan en ik met Theresa en Dominik inkopen gaan doen maar eerst heb ik geprobeerd geld op te nemen met mijn pas wat nu wel ging. Hoewel ik niet weet of ik in een winkel kan pinnen. Dan naar de Unimarkt en naar de Spar. Ook nog de laatste paragliders naar beneden zien komen voor die paraglidercup. Dan op ons gemak met een rondje naar huis. Was zo lekker in de zon. Dan gingen ze weer spelen en dat is altijd een beetje rommelig en luidruchtig maar de dag schiet al op en Theresa heeft al aangekondigd dat ze nog een nachtje blijft.