Eerst warm dan weer hoosbuien

Na het opstaan al 17 graden , en ondanks de bewolking toch lekker en later af en toe wat zon. Het werd daardoor snel warmer. Dominiek kwam om half 10 en Theresa zat al vol energie te wachten. Middageten zijn we bij Ingrid en Jannick gaan doen. Gezellig met zijn allen. We zijn een poosje in de tuin gaan spelen maar moesten weer door een hoosbui naar binnen. Na het middageten ging Dominiek slapen en na zijn slaapje mocht Theresa ook weer komen spelen. Trixi kwam al om half 6 en ik was net de broodjes voor het avondeten aan het bakken dus hij ging zonder avondeten naar huis. Theresa heeft wel een broodje bij ons gegeten en daarna heeft Jan haar naar beneden gebracht,
Jannick is al de hele dag met zijn vertaalwerk bezig en in dit geval loopt Ingrid het werk op fouten door en of het grammaticaal loopt. Als het Nederlands is loop ik het door. Je staart je af en toe anders blind op een tekst. Af gelopen vrijdag was hij naar het Finanzamt om de papieren te doen volgende week nog een keer, Dan is zijn eigen bedrijfje een officieel feit. Dan mag hij ook een rekening uitschrijven omdat hij een Steuernr. krijgt.
Buiten het werk dat hij nu doet dus ook vertaalwerk en de baas voor wie hij nu doordeweeks werkt heeft hem gevraagd om wat marketing erbij voor hem te gaan doen. Dat deed hij ook in de oefenfirma voor zijn praktijk op de Handelsschule. Dat ligt hem ook wel. Vanmorgen had hij even tussen door mij met de problemen op de pc geholpen en daarna helemaal systeem herstel doorgevoerd. Kreeg ik gisteren niet voor elkaar omdat niets meer wilde werken . Ik daarna al mijn programmas die ik gebruik er weer op gezet en mijn virusscanner. Hoewel die niets had gemeld en gevonden had daarna nog een keer de pc laten controleren maar vindt niets. Misschien een update geweest die niet lekker gelopen is. Nu werkt het weer en ik in de tussentijd mijn andere pc en ook die maar weer even bijgewerkt . Dus nu weer 2 die het doen en up to date zijn..Zo was de dag ook weer snel voorbij en de nieuwe week staat voor de deur. Het lijkt erop dat in juli toch eindelijk het tuingraafwerk gaat aanvangen. Maar het moet anders want ze mogen maar 1 meter hoog Gabionen zetten anders moet je een bouwverhandeling aanvragen.
Ze kunnen wel nog in de tuin etages maken. Ach als er maar eindelijk wat gaat gebeuren. Jannick gaat morgen weer tot zeker donderdag weg voor zijn werk. Daarom werkt hij nu veel voor zichzelf in het weekend want hij heeft dan ook de avonden niet om te werken . Toevallig was het nu 3 weken achter elkaar voor zijn werk weg, Gaat nu dus 2e week weg. Dan kan hij vrijdag weer naar Liezen naar het Finanzamt. Kost veel tijd en geregel .