Gaat goed met Felicia

Oostenrijk, Kleinsölk

Zaterdag 3 december
Gaat gelukkig weer beter net Felicia, alleen eten nog een probleem.
Vandaag voor het eerst zware bewolking maar nog steeds droog. De sneeuw voor dit weekend voorspeld is nu al verschoven naar maandag en zo gaat het maar door . De 8e week droog is al begonnen.
Jannick moest vrijdag na nog een dag in de sneeuw in Livigno, een terugtocht van 6 uur en dan tegen 23 uur aankomen in Schladming en dan gelijk aan het werk op de taxi tot 5 uur in de ochtend.
Het is namelijk onverwacht een enorm gekkenhuis en ze rijden nonstop. Zelfs zijn baas rijdt en ze hadden Jannick gebeld om aaaaaaauuuuuubbbbbbbbb te komen werken. Dan vanavond en vannacht weer. Want het is ski opening dus nog drukker.
Ik was mijn te lange haar zat en ben naar de kapper gegaan, omdat ze zonder afspraak werken en het vol zat ben ik eerst wat inkopen gaan doen en dan weer terug. Maar ik ben weer tevreden.
Ik heb een stapel dennentakken van Elfriede gekregen en daarmee de balkonrand waar ik de lampjes heb hangen versierd. Het is vanavond overal Krampus in de buurt maar we hebben geen zin en maken het ons confortabel thuis.