Skike les geven

Nederland, Reuver

Zaterdag
Met Haje een Skike leerling lesgegeven en het parcours verkend.
Er zit een super zwaar stuk in waar het echt bikkelen is.
Ik heb mijn Skike licentie behaald en mag nu ook lesgeven.
Hans en Haje kwamen nog even mee koffie drinken en daarna heb ik Peter gebeld of hij mij wilde halen.
Ik zou met de Skikes gaan maar voel me niet goed en het regent en het waait.
Vroeg naar bed lag er om 19 uur in. Jannick

goed aangekomen

Zaterdag 24 oktober
Gistermorgen was Haje even na achten bij ons en gingen we de auto inpakken. Roos en Jannick waren al voor hem bij ons aangekomen dus we konden weg. We hadden een zeer voorspoedige reis en in 10 uurtjes waren we in Beekbergen om Roos thuis te brengen. We konden heerlijk warm eten met zijn allen want Georgette was zo lief geweest om voor ons te koken. Nog wat napraten en koffie drinken en dan naar Oosterbeek met Haje. Was erg moe dus geen punt om te slapen, maar Jannick had zijn aftershave leeg laten lopen in zijn tas waar de onderlakens inzitten dus de stank was niet te harden toen hij zijn tas open maakte.
Het bestaat niet dat Jannick de komende dagen naar zweet ruikt want al zijn spullen zijn rijkelijk voorzien. Ook mijn onderlaken dus mensen kunnen zich afvragen met welke man ik geslapen heb.
Na het ontbijt kwam Roos en we zijn boodschappen gaan doen. De boeken die we wilden waren er niet bij geen van de boekhandels maar we hebben wel allebei wat te lezen gevonden.
Eten voor de komende dagen gekocht en terug naar Haje. Middageten hadden we poffertjes gekocht en lekker stroop erbij. We hadden ’s ochtends ook al een oliebol gegeten.
Afscheid van Roos genomen en we vertrokken naar Peter in Swalmen. Wij waren er eerder dan Peter thuis kwam dus Haje ons eruit gegooid want die had nog een afspraak. Vlak erna kwamen zowel Peter als zijn vrouw thuis. Eerst koffie gedronken dan de caravan naar de camping gebracht , Jannick met Peter het parcours bekeken en het wordt een afzien wedstrijd, een stuk asfalt, maar meeste onverhard met een echt slecht stuk erin. We hebben bij Peter thuis lekker pizza gegeten nog wat gedronken en dan naar de caravan om te slapen. Jannick had de kachel aangemaakt en het was behaaglijk ,ik wilde nog wat lezen maar dat lukte niet meer. Ik werd wakker van het gestommel van Jannick die ondertussen al het gas had gewisseld want hij was wakker van de kou geworden, ik had er geen last van. De kachel was al enige tijd uit maar het is vrij snel weer behaaglijk. Gaan douchen en ontbijten. We hadden ondertussen de kachel alweer uit want het was warm genoeg voor ons.
Jannick met Haje en Hans trainen op parcours en het regende nu wat.
Haje en Hans nog wat gedronken bij ons en dan zijn wij gaan middageten, we hadden nog een zak poffertjes dus dat was wel lekker als middageten.
Morgen begint de wedstrijd 11.30 en het parcours is geloof ik Reuver. De camping (Natuurplezier) ligt echt tegen de Duitse grens aan en het parcours komt er voorbij. De meeste kampeerders vertrokken vanmorgen want morgen is de laatste dag dat de camping open is. We hebben dus ook internet wat wel fijn is.
Jannick moet zo nog puntjes wisselen van zijn stokken en zou eigenlijk met de skikes naar Peter gaan maar ondertussen stormt het en is het niet droog . Dus Jannick heeft Peter gevraagd om hem op te halen.

24 oktober 2009 12:34 | Door: Annemarieke PS als je wilt dat ik zoek voor je naar een bepaald boek dan moet je maar even een seintje geven. ;-)