Nationalfeiertag

Vanmorgen rondom 8 wakker en daar kwam Jannick met Sabrina al koffie drinken. Gisteren was Sabrina en paar uur bij ons en ze had de ene aanval na de andere en dat was nu weer zo. Dus Jannick naar beneden gegaan om haar extra medicijnen te geven en dan in bed te leggen omdat ze dan heel moe wordt. Daarna alsnog koffie gedronken en wat later kwam Ingrid toch weer met Sabrina. Ze lieten Sabrina bij Opa, ze zit erg graag bij Opa. Ik ging de bedden afhalen de was aanzetten en de Pizza maken . Volkorenpizza met 3 soorten kaas. Dan eten met Jan samen. Daarna zijn we alle dozen uit de kast gaan naspitten want ik mis mijn winterschoenen maar helaas. Ineens een heldere ingeving en alle parasols en dingen die in een smalle ruimte naast het schoenenrek in de kast stonden eruit en ja hoor mijn schoenen kwamen te voorschijn.
Ze heel goed geborsteld en ingespoten en later nog een keer. Het slechte weer kan komen. Ingrid en Jannick zijn met de kinderen naar het Kurpark om midgetgolf te spelen. Om kwart over 3 gingen alle alarmen en ik zei nog tegen Jan dat wordt hardlopen voor Jan want die is zonder auto.

Geen idee of hij gegaan is want ik zag net dat het om een technische Einsatz gaat van een deuropening. Misschien ergens iemand in een lift.

Ingrid kwam met de kinderen na het golf spelen koffie drinken en later kwam Jannick vragen of ik vanavond de babyfoon wilde hebben. Dat was goed dus zij gingen naar Post en Theresa kwam bij ons en Sabrina sliep- Nadat Theresa haar film had gekeken hebben we haar naar haar eigen bed gebracht. Dat wilde ze zelf want ze mocht ook bij ons blijven.