Weer een harde dag

Oostenrijk, Schladming

Vanmorgen op tijd wakker. We zouden om half 9 Theresa weg brengen naar het Rathaus waar ze met de karnavalsvereniging wat ging doen. Maar het werd gisteren verzet naar 9 uur. Dus eerst haar weg gebracht en dan wij door naar Schladming. De onderste verdieping schiet op en vrijdag gaan we weer. Thuisgekomen douchen en even een kop koffie, Dan eten gaan maken. De was uit de machine de vaatwasser leeggemaakt en weer gevuld. Jan is knap chagerijnig want hij heeft uiteraard nergens zin in maar het is kiezen of delen. Verder gaat het thuis ook gewoon door en daar ben ik niet alleen voor verantwoordelijk.
Gisteren heeft hij wel de laderailtjes in het kastje gemaakt maar verder doet hij de hele dag niks en dat is dus niet veel. Veel werk was het niet 12 schroefjes erin draaien en de gaten waren er al- Vanmiddag kwam Ingrid even langs en ze vertelde dat er iemand was langsgekomen voor Sabrina. De kinderwagen kunnen ze krijgen maar verder alles zelf betalen. Een kinderstoel 1500 euro ze zijn toch werkelijk krankjorum. Ze is niet eens meer aan het bed toegekomen. Dus even gekeken op de site waar de stoel vandaan komt en het is een soort triptrap met aanpassing dus nog belachelijker dan we al dachten. Verder zag ik bij de stoelen dat het bijna allemaal schalen zijn en zien eruit als autostoeltjes . Ik heb haar gezegd om met een timmerman te praten of die iets kan betekenen. We hebben al goedkope autostoelen gezien die tot 12 jaar gaan. We hebben tenslotte geen airbags of wat dan ook nodig.
Eind van de middag even koffie drinken bij Ingrid en voor morgen afgesproken hoe laat Theresa klaar moet zijn. We gaan met de Murtalbahn als we kaartjes kunnen krijgen anders gaan we daar ergens wat anders doen.

Heute vormittag wurde bei uns schon fleißig gebastelt. 😉✂️🖍🖌 "Ein Tag Fasching" lautete das Motto im Rahmen der Ferien- und Vereinstage und wie man sieht, entstanden dabei tolle Faschingsmasken