Jan ook 2. Impfung

Vanmorgen om half 7 wakker maar we konden blijven liggen. Jan moest er om 7 uur uit want die ging Theresa wegbrengen. Daarna was hij klaar want Meli bracht Sabrina weg. Ik ondertussen klaar en Jan nog even douchen. Dan nog ontbijten en gaan we op weg , Jan voor zijn 2e inenting. Dan zijn we hier allemaal 2x ingeent. Het is uiteraard alweer zeer warm want het koelt ook niet echt af in de nacht. Vannacht opnieuw veel noodweer geweest en weer de Bundeslanden OÖ en S zwaar getroffen. Verder ook nog wel her en der plaatsen die getroffen zijn. Ik denk dat we er mee moeten leren leven want dit blijft.
We hadden de auto nu maar bij de Spar gezet en dan lopen naar Hohenhaus Tenne waar Jan zijn 2. Impfung kreeg. Gelijk van mij in het gele boekje laten zetten en dat heeft Jan dit keer ook gedaan. Ik was ondertussen terug naar de Spar gelopen en wat inkopen meegenomen. Ik klaar en Jan kwam ook al aangelopen. Dan naar de Eurogast voor een kaas en aardappelen en dan naar huis. Maar bij de auto dacht ik oh mayonaise vergeten dus nog een keer naar binnen en dan ook gelijk nog hete chilisaus en ongebakken kroepoek meegenomen. Dan echt naar huis.
Meli was ook weg en die heeft ook in Trieben de Peppa spullen opgehaald. Dat moet ze allemaal nog uitzoeken en bekijken wanneer Sabrina en wat ze dan krijgt. Ze had al ook iets neergelegd van legofriends voor Theresa want Papa had eergisteren haar tand eruit gehaald of kies. Daar bleek een flinke rand aan een kant te zitten en daarom bleef die maar hangen en ging er niet uit. De nieuwe kies komt al door nu. Ondertussen zit een volgende los aan de bovenzijde. Het gaat wel door zo.
Zodadelijk komt Gabi weer voor Sabrina maar nu is Meli thuis ook hoef ik vandaag niet te koken alleen voor ons zelf en Jan komt prima uit met het restant van gisteren. Ik eet wel wat salade.
Het waait ondertussen flink en een verademing met alle deuren en ramen open (af en toe klapt er wat dicht)
Jannick is op de motor naar zijn werk en de auto staat bij Promberger voor het elektrodeel wat niet op zijn dashboard staat en er nog aan toe gevoegd wordt. Theresa heeft straks voorspelen met haar blokfluit ze moet er om half 6 zijn en dan gaat het om kwart voor 6 los. We gaan ook wel even kijken en luisteren. Er mogen nog geen grote uitvoeringen .Op het plein voor de school is een kleine overdekte tribune.
Het zijn 6 scholieren en Theresa is de jongste en kleinste en de enige met een blokfluit. De andere zijn dwarsfluiten. Theresa moest met een solo beginnen en de juf op een gitaar. Dat speelde ze erg mooi en goed. Ik heb alles gefilmd maar op de een of andere manier heb ik geen geluid opgenomen. Hardstikke jammer. Ze speelde beter dan ik had verwacht . Ze speelde samen met de anderen en alleen of met de juf. Maar haar blokfluit heeft geen mooi geluid.
Ingrid was er ook en ze liet Sabrina rondlopen wat erg stoorde en ook Theresa ging er aan mee doen. Dus toen Theresa in de buurt kwam heb ik haar gezegd dat ze de anderen bij het spelen stoorde en dat het niet netjes is. Geen probleem verder meer .
Jannick zou vroeg thuis zijn en je begrijpt het al nee dus. Het voorspelen begon om half 7 en hij heeft via de telefoon van Meli meegekeken. Het duurde maar een half uurtje. Dan zijn we weer naar huis gegaan.