Bijna weekend voorbij.

De meeste mensen zijn van Joepi het is weekend en ik ben geloof ik nu van Joepi het is maandag.
Ik was ruimschoots op tijd wakker en ik hoorde gelijk toen mijn ogen open gingen ik ben ook wakker Oma. Dan maar gelijk douchen en aankleden en wat broodjes in de toaster voor Theresa. Dominik was er om kwart voor 8 en omdat Theresa nog in bed was gebleven bleef het nog lange tijd rustig. Het had gesneeuwd en het was iets onder nul maar al heel snel super zonnig en op het balkon werd het in de zon zelfs 25 graden. Dan gingen ze spelen, Ingrid kwam met Sabrina koffie drinken en Oma ging fotos inscannen , mijn bureau is in de huiskamer dus ik kan ondertussen zien wat ze uitspoken. Ook mijn bed afgehaald en alle was gedaan vandaag . Ligt allemaal alweer in de kast. Aan tafel met de meute en Ingrid kwam wat later eten want die ging eerst met Sabrina naar beneden. Ingrid zei willen jullie niet buiten spelen , had ik ook al gevraagd en uiteindelijk toen Ingrid zei dan hang ik de schommel op was het goed. Theresa had namelijk besloten om haar pyama vandaag aan te houden maar die mocht nu dan toch verruild worden. Jan ging mee naar beneden ik even wat dingen op het balkon doen en gelijk wat fotos gemaakt. Nog wat dingetjes her en der en het zag er zo waar uit alsof mijn huis niet overlopen was.Het beddegoed van Theresa weer naar beneden. Dan moesten ze van Ingrid naar binnen en was het drama compleet want Theresa wilde nog niet. Nadat iedereen vertrokken was en ze buiten in de tuin stond te brullen kwam ze toch met Opa mee en ook weer naar boven. Ingrid kwam ook gezellig nog boven en om 16 uur vertrok de familie van beneden weer. Jannick zou tot 16 uur dienst hebben vandaag bij het RK dus dan zijn ze ook weer allemaal thuis. Wij wachten nu tot half 6 dan wordt Dominik gehaald. Hij zit braaf wat tv te kijken.
Ik nog wat werken aan de fotos, ben met de jaren 90 bezig en die zet ik als ik ze qua tijdstip kan plaatsen op de site. Het loopt van 1990 tot heden. Veel jaren heb ik nog niets van gevonden. Gewoon de albums kwijt geen idee waar ze zijn gebleven. Ik heb wat de teksten aan gaat vanaf 2005 kunnen overzetten van waarbenjij naar pindat. Maar helaas staan daar geen fotos meer bij. Dus van 1990 tot 2005 waren wel albums maar die zijn nergens meer. Ik vind het wel heel leuk om zo alles weer terug te zien.
Het inscannen doe ik in kleine porties anders word ik gek. Maar de doos wordt langzaam aan leger en leger.

Was Jannick geslaagd voor het funk-examen?