Weer thuis

Oostenrijk, Schwarzach im Pongau

Ik weet niet meer hoelang ik in het ziekenhuis heb gelegen of op welke dag ik ben terug gevlogen met een speciaal vliegtuig met arts en verpleegster voor mij en liggend. Ik heb hersen, rug en nek letsel. Ik ben met een ambulance opgehaald en naar Innsbruck gebracht vandaar met het vliegtuig naar Rotterdam en daar ook weer afgehaald met een ambulance. De hele verzorgingsketting was goed geregeled tot ik uit het vliegtuig in Nederland kwam. De ambulance broeder reden de brancard met mij erop meermaals tegen de auto op maar de brancard wilde niet inklappen. Dat deed me veel pijn en was vast niet goed voor mijn hersenletsel. Thuis gekomen kon ik uitstappen en ze zeiden bonjour. Ondanks dat Jan heel veel heeft proberen te regelen liep er niets geen verzorging geen nodige medicatie en uiteindelijk wilde een arts de medicatie voorschrijven en dan moest Jan mij prikken. Waarom ik naar huis ben gegaan? Omdat ik heel graag Randy nog een keer wilde zien. Die wordt geopereerd aan zijn hersentumor. Als ik daar was gebleven had ik hem niet meer gezien en in Nederland kon ik niet worden opgenomen in een ziekenhuis wegens het gevaar van het meebrengen van een ziekenhuis bacterie.