Vrijdag maar geen vrije dag

Vanmorgen wakker van de wekker om 7 en ik was nog ver weg. Het duurde even voor mijn hersens ook wakker waren. Om half 8 kwamen de meiden en ging Jannick naar zijn werk. Meli komt uit de nachtdienst en gaat slapen. Nog even aanpakken want om kwart voor 9 moet ik naar Christine. Dat gaat ook door.
Dus eerst hun ontbijt gemaakt (Theresa at 3 boterhammen) Sabrina eet altijd chococornflakes , het liefst die dikke gevulde kussentjes met melk. Dan geven we haar meer melk erin en dat drinkt ze dan op als het bakje leeg gegeten is. Dan aankleden en poetsen en Jan is nu bezig de Schienen en schoenen bij Theresa aan te doen.
Erna ik ga de 27e op vakantie tot de 9e. En ja de meiden gaan met ons mee. Meli en Jannick blijven thuis maar hebben wel vrij.
Bij Christine kwam ik in een Trauerhaus, Christina´s moeder is gestorven afgelopen maandag. Ze was al 91 en het ging haar al langer niet zo goed. Ze wilde nu zelf niet meer naar het ziekenhuis waar ze ook steeds weer op de intensive kwam. Dat is eenzaam sterven. Nu is ze thuis in een kring van 9 mensen gestorven. Maar voor Christine is het toch haar moeder en ze is er kapot van. Het ging haar dan ook helemaal niet goed. Toen ik naar huis ging haar gezegd als er iets is of wat dan ook dat ze mij bellen kan. Van haar moeder daar hebben ze thuis afscheid genomen en vanaf huis naar het crematorium. De bijzetting is dan de 22e August,
Jan kwam mij met de kinderen weer ophalen. Dan ben ik thuis eerst gaan douchen en dan eten gemaakt.Het weer was vanmorgen warm en zonnig en na het middageten werd het steeds donkerder. We moeten nu bijna het licht aan doen. Theresa is al de hele dag bezig met haar perlen plakken echt mooi wordt het.
Sabrina heeft alleen een onderbroek onder haar rokje en tot nu toe gaat het goed. Ze mag met haar Tablett spelen.
Nu valt de eerste donderslag en het begon gelijk heel hard te regenen. Goed voor de natuur.
In de avond sloeg het weer om en werd de lucht blauw, tijdens de regen was het maar 16 graden en nu werd het zelfs wat wat warmer.
Jannick was laat van zijn werk pas om 18 uur. De sirenes waren gegaan omdat er een verkeersongeluk op de 320 bij Pruggern was. Dus Jannick zei tegen Meli ga wat eerder weg naar je werk en onderlangs.