Naar Salzburg

Vanmorgen werd ik wakker en ik denk even kijken hoe laat en zie het was een kwartier later dan ik de wekker gezet had. Maar nog ruim op tijd. Ik heb nu ook gevonden waar aan het ligt. Douchen en aankleden en ik had Jan wakker gemaakt maar die bleek na mijn douchen nog erin te liggen. Maar staat nu toch onder de douche. We hebben een afspraak in de Dopplerklinikum in Salzburg. Het is bij ons frisjes en het wordt ook niet echt warm . We zijn het koudste van Oostenrijk maar misschien wel lekker want er komt weer een hitte golf.
Ondanks dat we veel meer tijd hadden ingepland kwamen we maar net op tijd aan. We hoefden niet te wachten en waren gelijk aan de beurt. Jan heeft lichte dementie als gevolg van de slagaanvallen. Maar scoort nog erg goed op veel gebieden. Maar ook wel wat gaten , Ze denken dat hij een depressie heeft en ik sprak Jan daar op aan maar dan reageert hij fel met dat heb ik niet. Maar de score daarvoor is zeer hoog en kan al die symptomen oproepen die hij heeft. Al is hij bijna dood zegt hij nog ik mankeer niks . Ik weet het ook niet meer en kan hem nauwelijks tot iets motiveren. Hij zit alleen maar , een gesprek kan je met hem niet voeren. Na het gesprek met de arts vraag ik Jan heb je nou wat begrepen wat er gezegd werd nou nee dus. Hij luisterd gewoon niet. Omdat we toch langs Ikea kwamen zijn we daar wat gaan eten en dan naar huis. Tegen drieen weer thuis. Eerst aan de koffie.
Het is bij ons geen lekker weer, in Salzburg was er zon en lekker warm. Daar konden we onze jassen en truien uit doen.
Eind van de middag Jannick en Meli even gezien. Beide erg moe dus die gaan vroeg naar bed.
Ik ben ook moe en heb het koud dus ik ga ook vroeg mijn bed in misschien wat tv of Netflix.