Weer een drukke dag

Oostenrijk, Steiermark

Ik ben opnieuw vroeg opgestaan om met Theresa mee te gaan. Die is gisteren ergens in huis haar bril kwijt geraakt en we kunnen hem niet meer vinden. dan maar zonder bril mee.
Mijn zussen zouden zich zelf gaan vermaken.
Het was opnieuw berekoud en sneeuwde opnieuw. Hoe hoger we kwamen steeds meer zon en blauw. Bovven nog steeds -16 maar het zag er vriendelijk uit ondanks de sneeuwval. Maar ineens helemaal dichtgetrokken zo veel mist dat je de kinderen niet eens kon zien. De mist maakte het nog kouder en dan ging de mist weer en werd het rdelijk vriendelijk weer met sneeuwval. Theresa kwam in een ander groepje met een andere skileraar en alle 7 kinderen konden zelf uit de lift stappen. Dus hij hing ze er in en ging dan ook en dat ging probleemloos. Later op de morgen waren ze weer een stukje opgeschoven en skiede Theresa op het laatste stuk van de piste. Ik ben echt trots op haar want het gaat best lekker. Dan weer met de bus naar beneden. Ze had vandaag een ander skipak aan, een beetje te groot maar schijnbaar wel warmer maar ze heeft ook veel minder stil gestaan. Els had een prachtige sweater gekocht en Erna had een jas gezien maar niet in haar maat. Ze hadden gezegd dat de Intersport 2000 in Schladming het had. Dus met zijn allen met Jan mee alle sportzaken afgelopen maar geen jas. Ze verkochten het merk niet eens. Ze hebben cadeautjes gekocht voor Sabrina en Theresa. In de tussen tijd 2x met Pascal gebeld die wil graag het weekend samen met Yasmin komen is mij goed maar wij zijn er niet maar hij kan wel bij ons slapen. Wel jammer dat we elkaar niet zien.We gingen vanavond met zijn allen gourmetten, Ingrid en Jannick kwamen ook met Theresa en Sabrina dus super gezellig. Ik ben nu even murw van de rugpijn en vermoeidheid.