Dagje Movie World

Nederland, Oosterhout

Ik was vannacht wakker omdat ik naar de toilet moest en wakker werd van de buikpijn. Dan uiteindelijk weer ingeslapen maar om 5 uur weer wakker.Om 7 uur eruit gegaan en gaan douchen, aankleden en tafel dekken. Dan kwam de rest van de familie van boven. We nemen altijd de tijd als we ontbijten en Jannick een stapel boterhammen gemaakt om mee te nemen, Omdat we niet voor vandaag de geplande Bobbejaan konden boeken zijn we naar Warner Bros Movie World in Bottrop Duitsland gegaan, We kwamen om half 11 aan en het was al mooi weer aan het worden. Je wordt echt gecontroleerd en wij mochten op onze inentingspapieren naar binnen en Theresa en Sabrina waren onder de leeftijdsgrens. Er was een teststraat dus je kon ook testen. Het was super rustig en nergens lang wachten. Ik ben er in ieder geval de laatste 20 jaar zeker niet geweest en het zal nog wel langer zijn. Ik herkende eigenlijk niets . Theresa heeft nu de meeste achtbanen
wel gedaan. Ze is eindelijk de 1.30 m die je voor de meeste achtbanen moet hebben. Het maakt haar allemaal niets uit. We waren begonnen met de van Helsing en Jannick vroeg ga je mee en we hadden geen idee wat het zou zijn. En ja hoor daar zat Oma weer in een soort achtbaan. Rijdt dat ding een stukje naar voren en dan met een bloedgang achteruit en dan weer naar voren en je doet de hele rit in het donker. Maar goed ik had het overleeft. We stonden daarna bij de Police Academy en ik dacht nee ga jij maar eerst Meli. Nou ik was blij dat ik daar niet was ingestapt, Het was zo rustig dat in een achtbaan waar je er aan hing Jannick en Theresa bleven zitten voor nog een rit. Ik heb nog wel achtbanen gedaan .Het werd super zonnig en we genoten allemaal. Theresa ging in een auto in een soort verkeerstuin rijden. We kwamen niet meer bij. Op een kruispunt waar een stopbord stond reed ze er eerst aan voorbij dan horen we piep piep piep en rijdt ze achteruit zet hem voor de streep en gaat dan weer door. Voor elke zebra stopte ze zonder dat er iemand overstak en ze rijdt overal door het oranje stoplicht.Tegen 16 uur zijn we weg gegaan en om 18 uur weer thuis. We hebben mosterdsoep met scheurbrood en crackertjes met allemaal lekkers gegeten. De familie is vroeg naar bed en Theresa heb ik na achten naar bed gestuurd dus Jan en ik hebben alweer het rijk alleen. Jannick is eigenlijk ziek van huis gegaan en heeft medicijnen van zijn arts dus die gaat er vroeg in.
Ik wilde net over de grens mijn telefoon weer instellen en dat duurde dus ineens zeg ik hehe eindelijk een netwerk zegt Jannick die had je allang en dat had je gezien als je je ogen had open gehouden. Tja ouderdom denk ik dan.