Weer een redelijke dag

Mittwoch 6.Juli
Een redelijke dag , zwaar bewolkt maar toch een 23 graden. Eind van de middag heel veel wind. Zelfs af en toe de zon gezien en droog.
Vanmorgen met Jan samen het vakantiehuis van Annemarieke klaar gemaakt voor de gasten die zaterdag komen. Vrijdag nog even de puntjes op de i zetten.
Dan middageten en dan was het voor Jan al weer bijna tijd om te gaan werken.
Dan ben ik aan de wandel gegaan en even naar het toerismebureau die konden het antwoord niet geven dus dat mailen ze me. Dan even in de bak met dvd´s gesnuffeld bij de Carla en de 1. box van O.C. Gevonden nooit gezien dus prima om mee op vakantie te nemen . Kunnen ook nog Nederlandse ondertiteling erop zetten maar ik weet niet of ik dat op het kleine schermpje kan lezen. We hebben geen tv maar nemen ons autospelertje mee. Bedenk me net dat ik een speler op mijn pc heb die ik meeneem dan is het beeld groter. Zo maar even kijken of het kan afspelen gebruik die speler nooit op de pc.
Dan kon ik een ijsje niet weerstaan. Likkend aan mijn ijsje terug naar huis.
De welkomsmap voor de gasten gevuld moet nog een paar mapjes erbij zoeken. Dan kan ik die vrijdag neerleggen.
Ingrid was vanmiddag al naar de genecoloog ipv vrijdag want dan kon Jannick mee gaan. Theresa is ook meegegaan en heeft de baby op de echo ook gezien . Ze blijft volhouden dat het haar zusje is. Maar ja dat weten we nog steeds niet. Herkansing over 4 weken.

Theresa had vandaag een thema over de Steirische Apfel in de Kindergarten. Ze hebben appelsap geperst en opgedronken en allerlei dingen rondom die appel. Ze kwam thuis met een tasje vol met info, enze had een schattig schortje en een appel en een diploma. Zijn altijd leuke leerzame dingen.