shoppen

Vanmorgen wakker van de wekker om 7- Opgestaan en alle ochtenddingen gedaan. Dan snel op weg naar Liezen want ik had een afspraak bij Hartlauer om 9. Alles weer goed met het gehoorapparaat en klaar om te shoppen. Eerst in de Arcade naar een nieuwe pc winkel en daar kent Meli iemand die heeft gekken en zei een totaal nieuwe behuizing ik hoor nog of het de moeite loont. Daar bij een chique kledingwinkel een overhemd voor Jan gevonden. Hopla 60 Euro armer. Maar hij is zo dun en heeft daarbij lange armen. Maar hij heeft er nu eentje. Helaas de dames mode liep tot 42. In de Arcade verder niets gevonden dus naar de ELI. Alle winkels gehad maar bijna allemaal tot mt 42. Dan toch nog bij C en A gekeken en een linnen pakje gevonden in camel. Dat was echt het enige dus toch maar genomen en het was in de uitverkoop dus 65 Euro valt nog mee. Een mooie sjaal heb ik zelf erbij. Dan een panty maar die hadden ze nergens bij c en A of veel te groot of veel te klein. Uiteindelijk bij Palmers lingerie een paar gevonden en hopla 10 Euro. We waren het spuugzat dus weer naar huis en een Doner Kebab meegenomen voor thuis. De helft opgegeten en de andere helft eet ik vanavond.
Ondertussen is mijn nieuwe pc thuis aangekomen dus ik zit nu niet zonder. Tegenwoordig kan je niet zonder. Ik doe alles met de pc. Dus een middagje met alles erop zetten en aanpasssen.
Eind van de middag kwam Jannick even langs koffie drinken en hem gevraagd of hij even de stropdassen van Jan bekeek. Morgen nog even aan Meli vragen. Anders even bij de Carla kijken voor een stropdas.
Na de regen waar de dag mee begon werd het toch weer erg mooi weer . Vanmiddag bij ons toch weer een 30 graden. Eigenlijk een heerlijke dag gehad.

Ben benieuwd hoe jullie er uit zullen gaan zien! 😘