Dag 3 kinderboerderij

Nederland, Capelle ad IJssel

Ik was om 7 uur wakker en om half 8 opgestaan, Liduina kwam ook al tevoorschijn. Nadat we er allemaal waren ontbeten en uiteindelijk ik geloof tot half 12 aan tafel gezeten . Jeroen was ook opgestaan die is nu ook hier bij zijn moeder. Allemaal douchen en aankleden. Jeroen ging de hort op en Liduina en ik even beneden naar de Lidl. Bij de visboer kibbeling met ravbigottesaus gehaald en dat op tafel en knabbelen. Groot succes verzekerd bij Theresa. Dan zijn we naar de kinderboerderij gegaan ook succes verzekerd . Nog even door de heemtuin gelopen en daar stond iets in bloei en we weten niet wat het is het schijnt giftig te zijn. Laatste foto.
Avondeten en alweer lekker gegeten. Theresa heeft dus ook al 2 avonden lekker en goed gegeten. Een tevreden lief en vrolijk kind. Vanavond wat meer op tijd naar bed gestuurd nog wel wat lezen maar dan toch oogjes toe.

De plant, dat zijn de bloemen/vruchten van de olifants-oor, een vaste plant, met grote en mooie bladeren, doch wanneer er bloemen/vruchten in komen, gaan de bladeren dood, en blijven alleen deze stelen overeind staan. en in het volgende jaar groeien weer die mooie bladeren omhoog, tot ze in de bloei komen... enz. Welkom in het koudere en natte Nederland