Lamlendig

Lamlendig en veel slapen.

De dag begon wit met een klein laagje nieuw sneeuw maar de zon zorgde al snel dat het allemaal weer weg was. Na de zonneschijn kregen we weer een sneeuwbui en daarna toch weer super mooi weer.
Gisteravond wilde ik wat tv kijken in bed maar het was kijken achter mijn oogleden.
Vanmorgen niet echt vroeg wakker en ongelooflijk lamlendig gevoel. De pillen helpen goed tegen de pijnlijke klieren en ik kan dus weer slikken.Vanmorgen bankhangen . Middageten uit de vriezer , Paella gelukkig heb ik wel smaak maar geen honger. Wel veel dorst.
In de middag kwam Theresa een poosje en die vlekjes zijn aardige rode vlakken geworden. Ze is ongelooflijk zeurderig dus ik denk dat ze net zo lamlendig .Ingrid had nog lekkkere Steierkas stengels mee genomen dat smaakte ook. Net nog wat Rahmstrüdel gemaakt ook uit de vriezer. Heb geen fut om moeilijk te doen.
Vanmorgen Jannick gesproken die even belde om te vragen hoe het gaat. Fijn om hem te horen nog maximaal 5 dagen en dan is hij er weer.