Nog steeds onrustige dag

Oostenrijk, Radstadt

Dienstag 13.Juni
Vroeg op want ik ging met Ingrid mee en de kinderen. Theresa moest naar de oogarts om 9 uur en ik aan de wandel met Sabrina. Omdat haar ogen gedruppelt moesten worden duurde het lang dus heen en weer door Radstadt met de kinderwagen. We kwamen langs een boom met een enorme zwam aan de stam. Ik was precies op tijd terug ,dat ze klaar waren.
Weer terug naar huis en dan is het toch alweer 11 uur.
Geen straf om met dit warme weer te wandelen.
Het eten was snel klaar want nog genoeg over van de gevulde Champignons met de Beilagen. Jan zit te smikkelen , ik eet aardbeien van de stand aan het begin van Gröbming zo lekker. Verder niet veel trek. Ik rij vanmiddag met Jan mee naar Schladming. Ik heb om half 5 een afspraak bij de internist. Daarvoor maar een beetje rondwandelen want Jan is daar om half 4 al.
Het blijven een beetje onrustige dagen.
Hoefde niet super lang te wachten en ik weet nu dat mijn hart prima in orde is en dat de arts denkt dat het door de Venen komt. Ondanks dat hij ook dit als speciaalgebied heeft stuurt hij me gewoon weer terug naar de huisarts.
Het was weer een erg warme dag met 33 graden.
Vanavond genoten van een broodje kroket, een echt zacht puntje zo lekker. En ik had gisteravond Panna Cotta gemaakt en die met verse aardbeien gegeten. Het leven kan goed zijn.