Slechte berichten

Vanmorgen wakker van de wekker, Jan gewekt want hij moest eruit. Hij had een afspraak om bloed te prikken en zou dan gelijk met Theresa meelopen. De school staat in de dezelfde straat. Ik heb mij nog omgedraait en de tv aangezet. Nadat Jan thuis was gekomen ben ik ook opgestaan en alle ochtend dingen.gedaan. Dan eerst een kop koffie. Het is weer een prachtige dag strak blauwe lucht en zon. Het is nu wat minder koud (we hadden temperaturen in de nacht van minus 17) Het is nu een graad of 8 onder nul en overdag een paar graden er boven.Ik wacht nog even met eruit gaan tot het ietsje warmer is dan nu . Ik moet geld halen want de Hollandsnackexpress komt.
Ze komen pas vanmiddag dus ik kan wat later gaan. Theresa komt weer naar hier want Ingrid is met Sabrina naar Wenen. Ze heeft daar een gesprek helaas kon Jannick nu geen vrij krijgen.
Ik ben aan de wandel gegaan en ondanks de blauwe lucht en zon was het bitterkoud. Vooral op de terugweg de wind in mijn gezicht.
Middageten gemaakt en met Jan gegeten. Van Meli kreeg ik in de middag te horen dat de golven in de hersens van Sabrina ernstig zijn. Er zal waarschijnlijk toch een operatie moeten plaatsvinden. Ook al zien wij uiterlijk niets van haar aanvallen. Sabrina blijft niets bespaard. Waar kies je voor. Ze moet nu in mei weer terug naar Wenen.Het gevaar dat het naar een gbied overslaat waar het ernstig schade kan aanrichten is groot. Ergens wil ik er niet aan omdat je uiterlijk niets merkt aan Sabrina.
Eind van de middag werd Theresa opgehaald door Ingrid die uit Wenen kwam. Theresa zo huilen dat ze terug moest. Ook totale onzin want morgen komt ze weer. Ik wilde nog aan Jannick wat dingen vragen en die ging gelijk uit zijn dak tegen mij dus ik heb mij omgedraaid en ben wegggegaan. Hij moet altijd alles afreageren op mij.
Ik schuif het maar van mij af zo veel als het kan want ik kan er niets aan veranderen .

Ach sneu voor Sabrina 🙏

Erna 2023-02-10 18:54:30

Gatsie Nicolette, wat een vervelend bericht. Kunnen ze nog voor een second opinion of zo iets?