Dag 2 en aankomst

Duitsland, Frankfurt

In de morgen om half 7 opgestaan en we reden om half 8 Frankfurt uit. Dat ging niet zonder strubbelingen omdat we op het luchthaventerrein terecht kwamen en we nauwelijk de juiste weg er weer uit vonden. Dat lukte en Jan zou zo weer hetzelfde doen en we hadden dan weer op het terrein gestaan. Ik zeg helemaal rechts en Jan luistert niet. Dan wordt hij enorm boos en gedraagd zich als een kleuter. Maar goed we kwamen toch op de A3 aan. Zeer voorspoedig gereden met erg mooiweer en af en toe wat minder en hoe dichter bij Nederland des te donkerder werd het weer. Over de grens het gevoel van stilstaan omdat we nog maar 70 mochten rijden. We kwamen onmiddelijk al in een soort file terecht . Dan bij Duiven eraf gegaan en we wilden bij IKEA koffie drinken maar restaurant dicht , even een rondje door het warenhuis maar de kat die Theresa wil wordt niet meer verkocht. Of Ingrid had hem weg gedaan of het is de kat die Sabrina heeft want die heeft exact dezelfde maar volgens Ingrid niet die van Theresa. Theresa heeft er verdriet om want die had ze zelf uitgezocht toen ze 2 of 3 jaar was. Dus als iemand die grijze Ikea kat heeft en hem kwijt wil GRAAG. Dan een kop koffie van de automaat en een ijsje. Weer op weg en dan eindelijk in Capelle ad IJssel bij Liduina. Een gezellige middag en een nog gezelliger avond en uiteindelijk om half 1 of zo naar bed. Heerlijk geslapen . Voor ons is het erg veel geluid we horen sirenes bleek nog in de straat te zijn ook iemand met een hartaanval. Later allerlei stadsgeluiden want we hadden wel het raam open. We zitten op 13 hoog.

Bij Ikea delft zag ik ze laatst liggen bij de kassa.