Nog een stormachtige dag met sneeuw

Vanmorgen mooi op tijd wakker en goed geslapen. Sabrina kwam en die had het naar haar zin bij ons in bed. Theresa had ons een kusje gebracht en ging met Mama naar de Kiga. Daarna koffie drinken met Ingrid .Na het koken en het samen eten met Jan alleen maar in de fotos gedoken en geprobeerd stapels uit te zoeken. Welke in een album zitten en welke niet . Heel veel werk en het schiet niet erg op Ik ben nog steeds heel veel jaren kwijt. Jan was vanmorgen zijn winterbanden omleggen verder klusje in de badkamer een hoekje waar de siliconen zwart werd dus eruit gehaald en met chloor gereinigd later schoongemaakt en drogen en opnieuw gedaan.
Jan weer naar zijn werk en ik in de fotos. Dan avondeten en ik had even genoeg van fotos.
Gisteren was Jannick thuis gekomen dan later weer alarm en hij weer weg en dan kwam hij thuis en ging in de avond weer het alarm maar heeft hij zich afgemeld omdat hij vanmorgen weer vroeg moest beginnen. Het was een aardigstormpje en toen ze zeiden dat het hier het ergste gehad hadden ging het zo te keer dat ik toen pas angst had.
Vandaag was het meer winters dan herfst . Gelukkig met 6 graden te warm zodat de sneeuw niet bleef liggen. Kacheltje aangemaakt wat het behaaglijk maakte. Hopelijk kunnen ze morgen het internet maken.
En ja Annemarieke ik weet dat je het wil versturen voor mij, ik zal het zeker vragen als het nodig is.