Toch nog steeds mooi weer

Vanmorgen wakker voor de wekker en opgestaan. Niet veel later kwamen Theresa en Jannick- Ook al zijn we maar met zijn vieren toch gezellig.
Jannick en Theresa gingen daarna naar beneden. Het was heel mooi weer. Jannick was met Theresa samen de trampoline opbouwen. Nadat ze daar mee klaar waren was mijn middageten ook klaar. Dus ze kwamen middageten . Dan gingen ze weer. Het weer verliep naar zwaar bewolkt en veel wind maar niet koud.
In de middag niet veel gedaan, sorbets gemaakt en Theresa kwam er eentje eten. Die vermaakt zich alleen uitstekend. Ze leest heel veel.
Een heerlijk weekend komt langzaam aan zijn einde. Ik raak mijn extreme vermoeidheid maar niet kwijt. Ik geef er maar aan toe en denk dan maar ik zal het wel nodig hebben.
Als Meli vanavond thuiskomt is er ook nog eten voor haar. Dat zal wel na zessen worden.
Jannick moest nog wat doen bij het rK en wacht daar tot Meli terugkomt. Theresa kwam bij ons en ging douchen en pyama aan. Dan heb ik stokbrood met ham en kaas en ui in de oven gemaakt. Een goede manier om een hard stokbrood toch weer te kunnen eten en nog lekker ook.
Om 7 uur ging Theresa naar haar bed. Ze mag dan in bed nog lezen. Het wachten is nu op Jannick en Meli.
We hebben net noodweer gehad maar nu knapt het weer op en schijnt zelfs de zon weer. De flinke regen die erbij kwam is goed voor de natuur.